Gå til innhold

The Real Fuchia coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

Hadde kanskje vært på sin plass å forklare hva N/A betyr....bokstavene altså......for det sier jo egentlig det meste:

 

N/A = No Applications ("Ingen tillegg")

 

Det betyr ganske enkelt at man ikke skrur på noen ekstra (EKSTRA!!!) bokser og tinger og tanger for å tvinge mer effekt ut av en bil. Man bare bytter det som er der til noe bedre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 512
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det ikke naturally aspirated da? jaja, går nå får det samme. ingen form for tvangs mating av oksygen, altså verken, turbo, kompressor, lystgasse e.l...

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg tenker meg om er det vell normally som er mest rett, det heter jo normal ladet på norsk (hvertfall på fagspråket). men, ja, nok om det...

Nyborg Garage http://nyborg-garage.no Ta en titt!!

Karl Kristian Nyborg

Bli venn med Nyborg Garage på facbook å hold deg oppdatert med hva vi holder på med :=

Trenger du noen til og fikse bilen din så ta kontakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kanskje vært på sin plass å forklare hva N/A betyr....bokstavene altså......for det sier jo egentlig det meste:

 

N/A = No Applications ("Ingen tillegg")

 

Det betyr ganske enkelt at man ikke skrur på noen ekstra (EKSTRA!!!) bokser og tinger og tanger for å tvinge mer effekt ut av en bil. Man bare bytter det som er der til noe bedre....

 

:hammer :roll: :lol

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg digger de felgene, hva heter de og hvor ligger de i pris? Ikke helt enig med utseende på resten av bilen, men skjønner at dette er en bil som ikke kan bedømmes på bilder men IRL.

 

Effektlakk er ikke så lett å få med seg på digital kamera, men kanskje du kan filme og legge ut wmv video på nippon.no ? Synes det hadde vært flott med 360 filmer på hver enkelt bil til salgs. Har sett det hos forhandlere i USA. Veldig bra for å få seg et bra helhetsinntrykk :)

Honda Civic Coupe D16Z9 VTEC

Email: raymond@digitaltragedy.net

http://www.digitaltragedy.net

 

*The beauty of a solution lies in its simplicity*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe.... ja, jeg skal gi legge meg flat på det med "N/A" og hva bokstavene sto for.... Ja, faktisk!!! Satt og tenkte hardt, men kom ikke på det i farta her_om_dagen...

 

Senk er det på bilen, men det FK justerbare demperene er skrudd "etter boka" nå for at bilen skal rett igjennom §15 godkjenning på mandagen. :) Så får vi se etter det hva det blir stillt inn på....

 

Felgene heter MOMO Corse, dekkene er forøvrig Yokohama.

Felgpakken koster rett under 10.000,- med "normalt" gode dekk...ferdig pålagt og balansert. Synes disse felgene passet veldig godt, egentlig (og har kanskje ikke gitt meg helt på den tanken ennå....) tenkte jeg på noen skikkelig "bling-bling" felger a la de som er på Las Vegas'n, men men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at jeg digger de felgene, hva heter de og hvor ligger de i pris? Ikke helt enig med utseende på resten av bilen, men skjønner at dette er en bil som ikke kan bedømmes på bilder men IRL.

 

Effektlakk er ikke så lett å få med seg på digital kamera, men kanskje du kan filme og legge ut wmv video på nippon.no ? Synes det hadde vært flott med 360 filmer på hver enkelt bil til salgs. Har sett det hos forhandlere i USA. Veldig bra for å få seg et bra helhetsinntrykk :)

 

 

JUPP!!!!! Det blir film av bilen når ALT er 100% ferdig, dvs i neste uke en gang. Gjorde jo det med Tribal coupen, selv om det ikke var "Steven Spielberg" kvalitet på filminga der da...hehe.... Håper det gir et bedre fargeinntrykk - for jeg kan ikke få sagt det hvor stor forskjell det er i virkeligheten på fargen :)

 

God jul!!! Nå er jeg endelig ferdig med konfirmasjonen til sønnen min!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med at bilen må ses for å få rett inntrykk av fargen stemmer

faen meg og. Så bilen på meet idag, trodde rett og slett du hadde

lakkert om bilen din jeg. Lakken var rett og slett nydelig, resten av bilen

var ikke helt min stil, men fett for de som liker det.

 

Motoren derimot, det var godsaker. Fin lyd ja!

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår