Gå til innhold

The Real Fuchia coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

  • Svar 512
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble mye penere bak med de Crystal Rød/Hvite baklysa jeg så den hadde på nipponsida..

 

personlig ville jeg hatt en annen front ;)

hørte en liten ful fra lillehammer hviska at det var noe NA trimming under huven ;)

 

 

Baklys: ENDELIG en som egentlig er enig med meg!!!!!! :) Har hatt noen heftige diskusjoner om hvilke baklys jeg skal ha på den med en håndfull mennesker som har vært her og sett på når bilen har tatt form etter lakkeringen....og hittill har alle andre villet ha de 3D L.E.D-lysene!!! Hmmmm...

Tar gjerne imot flere innspill på hvilke baklys bilen skal ha!!!

 

Front: Tja. Syns denne er knallfin jeg. Eneste er at den er litt tynn i kantene, så kan være den kommer til å sprekke både er og der (japan-import), så vi får se etterhvert som bilen blir kjørt om den tåler å kjøres, hehehe...

 

N/A-trim: Jupp! :):):):):):) And there is more to come!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

olehenri, de nye baklysa er vel ganske lik de som tore har (de som jeg likte) bare at du får led??? du må jo ha prøvd alle baklys som finnes til Civic du :)

 

btw her er lysa jeg likte:

 

22.jpg

 

 

 

 

 

er nok større fan av NA trimming enn turbo.. vittsen med vtec er liksom borte når man har turbo.. om du skjønner:deng :thanks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiai, dette var ikke helt etter min smak akkurat... (Måtte bare si det!)

 

tror faktisk jeg må si meg enig, denne bilen var absolutt :puke

 

knæsj farge, ganske fine felger, men fronten er mishandlende, og skjermene/skjørtene får bilen til å se ut som den er brukket og kresjet flere ganger!

nå skal det sies at jeg ikke er OEM/JDM-hore (som s_18 er:P), så jeg har ikkeno imot styling.. men jeg er litt drittlei av all møkka som blir spydd ut på markedet som ødelegger fullstendig ryktet til både honda og civic-modellen:deng

- 2002 Civic Type-R

- 1993 Civic VTi

- 1993 Civic DX

- 1991 Civic GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ehhhemmmm....nå er faktisk ikke bilen rosa, bare ser sånn ut på bildene - på godt og vondt. En helt umulig farge å ta bilde av, muligens med et bedre kamera enn mitt :P

Joda, er en dæsj rosanyanse i LILLA-fargen, som blir veldig dominerende på bilde.... Som jeg har sagt til mange allerede, bilen må sees for å få rette inntrykket - og det blir konklusjonen til alle som faktisk HAR sett den også.

Me? I just love it! Går som et hælv.... også!! N/A er tingen!!! :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår