Gå til innhold

Ove`s Bil

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selvfølgelig kan man gjøre en god handel, kan jo ikke være piss alle bilene han selger. Problemet er at man vet ikke om bilen er i ok stand, for han legger skjul på ting hvis det er noe. Ærlig er han vaffal ikke når han holder på sånn og jeg vil fraråde ALLE å kjøpe bil fra han!!!

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådet er jo å kontorlere bil, tilstand, magel lapper, EU kontroll, heftelser...

 

Er bilen som du vil ha den, å prisen er hva du ønsker å betale ja da er vel alt ok...

 

Mest sansynlig ja.. Men det er ikke noe JEG ville satsa på for ALL risen i kina....

Er mye penger å risikere.

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja eller jeg har en harley han skal ta i innbytte som jeg ikke har brukt påover 10 år,men jeg har 4 andre som er interresert i innbytte mot chevy pick up å de får såklart avlagt besøk før denne karen!Men jeg kommer vel til å være rimelig grundig så lenge jeg vet hvor lista ligger!

Volvo 360(bilcross) 86mod.

Volvo 244 78mod,volvo 245 79mod

skoda octavia 01mod.

Dodge coronet 56mod.

Harley xlcr 77mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sansynlig ja.. Men det er ikke noe JEG ville satsa på for ALL risen i kina....

Er mye penger å risikere.

 

Men du betaler jo ikke noe før du har bestemt deg for å handle da hans...

 

Finnes nok av eksempler på de som gjør skikkelige ille handler på privaten også....:sleeping

 

Ja de SOVE når "de " kikket på bilen...

 

Bare tenk på ALLE de TULLINGENE som kjøper amcar USETT fra America...Lo så jeg rulla når jeg leste den siste innlegget i Amcar....:flushit:

 

:D:D:D

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ove vet absolutt ingenting om, bilene han selger virker det som.Han har knapt kjørt dem og vet vel bare så vidt hvor de står parkert. Sjekker du bilen grundig selv kan du sikkert gjøre ok kjøp, men stol ikke på det han sier.

Ellers er jeg svært skeptisk til TV2 hjelper deg.De oppfører seg i mange tilfeller verre enn firmaene de henger ut .De klipper og limer og manipulerer materialet for å få alt mest mulig svart/hvitt.

Hvis dere husker programmet om lakkeringen på Den Cadillac limoen for et par uker siden så sa tv2 bla: "vi dro til Bergen for å se om vi kunne ordne opp i denne saken". Faktum var at lakkerern hadde betalt alt tilbake lenge før TV2 begynte sin filming. Men TV2 hadde allerede bestillt flybilletter osv og ville kjøre saken til endes likevel. Ærlig journalistikk?

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke "ulovlig" å henge ut folk på forum på denne måten?

 

NB: Jeg har ikke peiling på hvem hverken Ove, eller bilene hans er, så det er ikke for å forsvare noe..

 

er vel mer "bedriften" hans enn privatpersonen hans som blir diskutert, og han blir jo ikke hengt ut, folk deler sine meninger og erfaringer med han som salgsmann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tenk på ALLE de TULLINGENE som kjøper amcar USETT fra America...Lo så jeg rulla når jeg leste den siste innlegget i Amcar....:flushit:

 

:D:D:D

 

hva stod det i det innlegget?

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår