Gå til innhold

Ove`s Bil

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Noen erfaringer med han?

Han har da noen feite biler og virker som han selger bra.. Men har hørt MYE dritt om han.. At missfornøyde kunder kan være så missfornøyd at de stiller med hagle i hagen hans å sånn..... :deng

242 V8

 

*Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har hørt en del dritt om ham selv... Men en kompis handla '70 Mustang der for en tre-fire år siden. Bilen var riktignok ikke like fin i virkeligheten som annonsen kansje kunne gi intrykk av - men prisen var ikke gal. Ove selv virka iallefall på meg som en litt slu, stereotyp bilselger.

Nå dukket det ikke opp noe problemer med bilen i etterkant, noe man kansje kan være glad for. Har inntrykk av at det er i slike tilfeller han viser seg fra den siden folk blir forbanna på. Men det er, som sagt, bare rykter og prat jeg har hørt. Kompisen er fornøyd med kjøpet enda, han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen erfaringer med han?

Han har da noen feite biler og virker som han selger bra.. Men har hørt MYE dritt om han.. At missfornøyde kunder kan være så missfornøyd at de stiller med hagle i hagen hans å sånn..... :deng

Kjøpe bil og flytte hjem igjen?

:thumb

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

sykler forbi den ene lagringsplassen hans (hagen hans) daglig, der han har de billigste bilene..

Er nok mer enn en bil som har stått på samme flekk mer enn 5 år der gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med mannen er at han er totalt håløs.

 

Var med en kamerat for å se på en camaro for noen uker siden. Ble enig om å møte karen på en bensinstasjon ti minutter forbi ås. Vi ringte når vi nesten var der, han ble litt forsinket sa han, etter en time ringte vi og lurte på hvor det ble av ham, like rundt hjørnet sa han.

 

Etter en time til så ringte vi igjen. " makan til mas da" sa han. Da krevde vi et svar på når han skulle komme...nææh ca et kvarter sa han.

 

Etter en og en halv time til så ringte vi igjen, og sa at nå drar vi, sånt tull har vi ikke tid til..."nei nei er like rundt hjørnet" Takk for at du har brukt opp lørdagen vår, stut, sa vi og dro.

 

Den karen hadde jeg ikke kjøpt glassperler av engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan også skrive under på at det er greit å styre unna denne karen.

 

Jeg var på jakt etter en Audi RS2 for et par år siden og før jeg fant den jeg endte opp med, så skulle jeg kikke på en som stod hos Ove's. Jeg ringte på forhånd og sa at jeg ville komme oppover og kikke på den, men hadde ikke mulighet for å være der før på ettermiddagen. Neida, det var greit det.

 

Etter å ha kjørt de drøyt 12 milene dit opp, ble jeg møtt av en selger som i det hele tatt virket svært lite interessert i å selge bil. RS2-en stod plassert fordømt kronglete til og det var ikke mulig å ta den ut for å kikke på den. Jeg forklarte som sant var, at jeg ikke var noen dekksparker og at jeg hadde bestemt meg for å kjøpe RS2, det var bare spørsmålet om å finne den rette. Jeg sa også rett ut at dersom denne viste seg å være fin, kunne vi godt skrive kontrakt der og da.

 

Men neida - nå hadde jeg sett bilen og da kunne jeg jo heller dra hjem og tenke litt på det og heller komme igjen dagen etterpå.

 

Jeg forsøkte å forklare at det ikke er måten jeg handler bil på. Når jeg kjøper bil, skjer det gjerne på dagen. Jeg understreket at betaling ikke var noe problem. Men nei, det ble så mye styr å få bilen ut... (??)

 

Enden på visa var at jeg rett og slett bare måtte sette kursen hjemover igjen, for jeg kjente at jeg snart begynte å nærme meg grensen for å gjøre noe "dumt". Han hadde for øvrig med seg sønnen sin også, og han virket direkte flau over måten jeg ble behandlet på.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177

2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG

2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier)

1998 Yamaha R1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært med på å vente i time etter time på ham uten at han dukket opp.Kastet vekk minst 3 timer.For ikke å snakke om bom turen frem og tilbake fra Bergen for å se på bilene hans. Hadde heldigvis litt andre ærender der også .

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår