Gå til innhold

Mine biler, 200 20v og v8

Ranger emnet


300ZX

Anbefalte innlegg

  • Svar 475
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bensinforbruk, tja kommer an på hvor tung høyrefot du har det:)

Foten min er lagd av bly, så den bruker ca 1.1 på langkjøring og 1.4 på bykjøring.

Tror ikke det skal være noe problem å få den ned på 0.9 på langkjøring.

Skal ikke så mye til for å få den til å nerme seg 2l på mila.blah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster det så ekstremt mye å forsikre en 200?

er det noen som vet prisen på en audi quattro da også??(ur) blah

 

Quote=Ralliart:

Gjensidige skal ha 25000 for full kasko, jeg har delkasko og betaler 7-8000,-

Jeg er 22 år og har bare 30% bonus.

Quote=Ralliart

 

Prisen mener je å huske at var på ca 110.000 kr for denna her.

Hadde du bare lest litt bedre hadde du ikke trengt å spørre om detta! ;) hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke så mye til for å få den til å nerme seg 2l på mila.blah

2l/mila... har ikke sjangs i havet. Det har jeg til gode å klare mellom en fylling. Da kjører du konstant GRIS. Men, på bane derimot...

 

Min ligger på 1,4-1,5l på mila på rein bykjøring med litt aktiv pedalbruk. :driving

 

Langkjøring, da jeg hentet bilen fra Oslo til Tromsø, 0,9l/mila.

 

All måling er i følge kjørecomputer.

 

Har sagt det før: 4051,- på DNBnor, full kasko (30år, 70% bonus) :rolleyes:

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2l/mila... har ikke sjangs i havet. Det har jeg til gode å klare mellom en fylling. Da kjører du konstant GRIS. Men, på bane derimot...

 

Min ligger på 1,4-1,5l på mila på rein bykjøring med litt aktiv pedalbruk. :driving

 

Langkjøring, da jeg hentet bilen fra Oslo til Tromsø, 0,9l/mila.

 

All måling er i følge kjørecomputer.

 

Har sagt det før: 4051,- på DNBnor, full kasko (30år, 70% bonus) :rolleyes:

 

 

Stemmer det meste her ja:) Når det gjeldre forsikringa så er jo jeg "bare" 22 år og har 30% bonus da. Så de vil vell ha litt mye penger av meg enda:(

Betalte jo 14000,- for coupe 20V`n jeg hadde:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2l/mila... har ikke sjangs i havet. Det har jeg til gode å klare mellom en fylling. Da kjører du konstant GRIS. Men, på bane derimot...

 

Min ligger på 1,4-1,5l på mila på rein bykjøring med litt aktiv pedalbruk. :driving

 

Langkjøring, da jeg hentet bilen fra Oslo til Tromsø, 0,9l/mila.

 

All måling er i følge kjørecomputer.

 

Har sagt det før: 4051,- på DNBnor, full kasko (30år, 70% bonus) :rolleyes:

hmm.. da må d være noe snacks med min. skal ikke så mye til for min bruker 1.5l+ på mila. Har en noe påstilla 10v så er sikkert noe annet på min en på en 20v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet ut hvorfor bilen min fjusker og stoppet helt på tur til Verdal`n på fredag.

 

Mulig det har noe med 1stk sprengt IC å gjøre altså:hammer

 

SANY0021.jpg

 

Dette er da bilde av det som hold IC`n sammen. Sikkert en tysker som mente at fem ruller med gul elektroteip ville holde igjen 1 bars ladetrykk:roll:

 

SANY0024.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg funnet ut hvorfor bilen min fjusker og stoppet helt på tur til Verdal`n på fredag.

 

Mulig det har noe med 1stk sprengt IC å gjøre altså:hammer

 

Dette er da bilde av det som hold IC`n sammen. Sikkert en tysker som mente at fem ruller med gul elektroteip ville holde igjen 1 bars ladetrykk:roll:

 

 

Heha! Fikse løsninger det der ja! ;) Når du først skar ha ny IC, kjøper du en med størrelse ell? :P hehe

 

Hvor er IC`n plassert på denna motoren egentlig? Samme løsning som 2,3 10v motorene? Altså loddrett til høyre i motorrommet?

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok invistere i en større en når jeg først er i gang ja. IC`n er plassert foran motoren på min, rett bak grillen for å si det slik. Skal flytte den ned foran den andre lille radiatoren for vannkjøling tenkte jeg. Skjønner ikke helt hva den er godt for men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sakt at orginal IC skal være god for 400hk. Men jeg vet ikke helt om jeg tror på det selv. Kommer også til å bytte til en ny IC etterhvert. Ihvertfal en som er litt dypere hvis ikke også større som er laget i metall, med metalltanker og ikke slik som den orginale med plastikktanker. :O

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sakt at orginal IC skal være god for 400hk. Men jeg vet ikke helt om jeg tror på det selv. Kommer også til å bytte til en ny IC etterhvert. Ihvertfal en som er litt dypere hvis ikke også større som er laget i metall, med metalltanker og ikke slik som den orginale med plastikktanker. :O

 

 

Var på Es-tuning nå og hørte på ny IC. Det var ikke noe nytt for dem at orginalkjøleren deler seg ved litt høyere trykk. En som jobbet der har en 200 med orginal kjøler, han hadde en jekkestropp rundt sin slik at den ikke skulle dele seg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår