Gå til innhold

VW merker

Ranger emnet


Polo_96

Anbefalte innlegg

Noen som veit hvor jeg kan få tak i VW merker i stoff, hvor jeg kan bestemme fargen selv..?

Noen som veit hva jeg kan bruke på de VW merkene som sitter på bilen? Går vel ikke ann å bruke vanlig lakk? (metall VW merkene)

vel..jeg har flyttet det jeg hadde i grillen bak i bagasjen i bilen min..er vel ikke metall? eller tar jeg heilt feil? litt makk å lakke det men har lakka det for nestn 1-2år siden no..

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. Veit ikke hva de merkene er laga av jeg.. hehe:p

Ikke no peiling på hvor jeg kan få tak i stoff merker vel? Men i en anna farge enn blå/hvit..

nei egentlig ikke, men jeg sitter å klør mg i hode å lure på hvor i tilfelle skal du ha et merke laget av stoff?

eneste logiske plassen jeg kommer på er hattehylla..?

sy i seta dine elr no :P?

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle merkene er laget av plast...Bare ikke vw emblemet bak.

 

Alle kan lakkes med vanlig lakk, bare reingjør med rødsprit først...

 

Se på nettsida i signaturen hvordan jeg har gjort med vw merket bak.

 

Du som har sort bil bør kanskje ikke gjøre noe med vw merket du da...

 

Det er et firma i Horten som driver med dørtrekk og bilseter og intereør...står om de i en eller annen tråde her på Polo forumet...G-Yog sin tror jeg ang GTIen hans...

De kan vel lage logoer...

 

Er uansett DYRT bare så du vet...

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei du...takk for det!!! Har jobba MYE med den... en slags beskrivelse:

 

Den er det en i VACN som har fått tak i for meg. Han driver med modellbiler på si, men de (har en org blå inn i hylla i huset) er dødsvansklige å få tak i. Vi hadde egentlig gitt opp, da han tilfeldigvis kom over 2 stk.

Har lakka karroseriet med billakk (med pensel)... Krever litt konsentrasjon og tolmodighet...

 

Og senka den ved å skjære i festene til hjulakslingene på understellet.

 

Hjula er henta fra et DUB byggesett (en Chevrolet pickup) som jeg kjøpte i ei modellbil sjappe for noen få kr. Har på en måte 3 hjulsett til den bilen, men disse ligner mest de jeg har på min. Takluka er en liten bit folie (reklamefolie til biler osv) som jeg klippet ganske mange av før jeg var fornøyd....

Og merkene på rutene kjøpte jeg i en annen modell butikk. Men det morsomste er jo at jeg har mala setene inni til Recaro og jeg pusset av malinga på blinklysa for å få hvite blinkers. Så er baklyktene sota med ordentlig sotspray som jeg hadde fra en tidligere bil....de også håndmala.

 

Tro meg, en lang og krevende jobb...

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår