Gå til innhold

Ingen her???

Ranger emnet


jeepboy

Anbefalte innlegg

Jeepboy: største hjula du får på wranglern din uten heve-fjærer eller karosseri-heving er 31/10.5-15, eneste du trenger da er 2" forlenga fjærsjakler da går det akkurat. Hvis det er karosseri heving du tenkte på så er ikke det no vanskelig, men bolter kan sitte godt fast..... dessuten er det ikke så gunstig å heve karosseriet så mye, alle stag til gearshiftere+ rattaksel blir jo påvirka. ikke ser det bra ut å komme med karosseriet på stylter heller........

 

Suggen: CJ-7 forum burde dem hatt ja!! Er jo sammen med Jeepster de feteste etter min mening. Skal faktisk å se på en Jeepster Commando sammen med en kompis til søndag!! Han er blitt bitt av må ha jeep sjuken..... Er bilen til Ole Graversen vi skal se på, uten motor og gear.

Fortell litt om CJ og Jeepstern din a! AMC motorisert håper jeg......

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 years later...

Hei hei! :D

 

Jeg har tenkt å kjøpe meg bil og har lenge lenge vært stor tilhenger av Jeepene, spesielt Wrangleren. Den er rett og slett helt nydelig bil og er min drømmebil. Men lurer litt på hvordan den er i daglig bruk. Noen her som kjører Wrangler til vanlig? Er dette en bil dere ville anbefalt for en jente? Jeg liker helst "skikkelige" biler, altså en bil som kan tåle litt. Har aldri kjørt Wrangleren, men har fått inntrykk av at denne bilen er ganske så tøff og tåler litt tereng, tar jeg helt feil eller har jeg rett?

 

Hvilke erfaringer har dere med Wrangleren. Eventuelt også erfaring med deler, montering osv osv. Er det vanskelig å finne bildeler? Dyrt å fikse den om den blir ødelagt på ett eller annet vis?

 

Dette er en bil jeg vil ha til hverdagen, året rundt. Og liker helst de litt eldre modellene. Helst under 2000. Har funnet en 97 mod som jeg likte veldig, men jeg har jo ikke så mye erfaring med disse bilene. Den er hevet og har Fulda Tramp LT 235/75R16 helårsdekk per i dag. Er det bra/dårlig at den er hevet? Ellers virker det som bilen er i kjempegod stand og veldig ren og velholdt.

 

Blir veldig glad for alt av svar og tips! :)

Ford Falcon GT 1973 - Ford Mustang 1977

Dodge Challenger 1973 - Jeep Wrangler (Sport) 70-97

Audi A3 2007 - Audi R8 <3

BMW X6 - BMW Z4

Chevrolet Silverado 1970 - Chevrolet Camaro SS 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til forumet, og gratulerer med en over 10 år gammel bump :)

 

 

Hahaha, Tusen takk! Mercedes bumpen min du snakker om? Ja, det er en gamlefar ja :P Min trofaste lille mafiabil :P, neida, den skal nok vekk så snart jeg får meg skikkelig bil! hihihi

Ford Falcon GT 1973 - Ford Mustang 1977

Dodge Challenger 1973 - Jeep Wrangler (Sport) 70-97

Audi A3 2007 - Audi R8 <3

BMW X6 - BMW Z4

Chevrolet Silverado 1970 - Chevrolet Camaro SS 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår