Gå til innhold

golfen86

Bruker
  • Innholdsteller

    214
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om golfen86

  • Bursdag 06/26/1986

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    bil
  • Modell (eks S4)
    golf2g60 syncro, a4
  • Biltype (eks Audi)
    wv, audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    9196
  • Yrke eller sivil status
    tavlemontør
  • Motor (eks 1.6)
    1.9 1.8T
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    g60 er alt som kan modifiseres, modifert fra topp til bunn:) a4 ko4 turbo, chip, konfilter
  • Fylke
    hordaland

Contact Methods

  • Bosted
    austevoll

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

golfen86's Achievements

  1. Har vag com men veit ikkje korleis :p har litt susing men høyres berre ut som turboen som spooler. Virker som n75 ventilen ikkje vil gjer jobben sin men har prøvd med ein an, for får ladde trykk vis eg sette ei klemme over slangen som går ned til wg sånn at den ikkje får åpnet seg:p Men e da nåkke måte eg kan fjerne n75 ventilen og berre ha ein manuel en ?:p
  2. Har testa med ein an lmm men ikkje nåkke forskjel, men lekasje på innsugs siden, kan det vera den svarte klumpen som veivhus ventalasjenen går inn på? Korleis null stiller eg gasspjeldet? Takker for alle svar:-)
  3. Har ein 96. Mod a4 1.8tq aeb men når eeg gir gass får eg berre 0.4 i lade trykk til eg får 5000o/min då får eg 0.6bar. Den e chipet og skal lade 1.4bar Har lest av feilkoder som er *AFC solenoid 1-n80 (har byttet denne føleren) *boost presbsure controll solenoid N75 (har prøvd med ein an) * og mass air flow circuit g70 low input Nåken som har nåke ideer på ka det kan vere.. ?
  4. Kunne ikkje sjå nåkken frostplugger...men har dette nr. På blokko nåkke å sei om kass blokk det er?
  5. Nei. E ikkje sikker, men den sku vist vera overhalt og skifta til egelråder, men han hadde ikkje dukumentasjon på det. Men ser toppen e overhalt og alle pakininger er skiftet. Men kan jo ver dei har satt stempel osv. Over i ein ikkje turbo blokk, men nåkken peiling på kor eg kan få kobblet den slangen inn no? Ka vei går kjølevannet?
  6. Har kjøpt meg ein motor som skal vera aeb, toppen e vertfall det. Alt ser likt ut men når eg sku montere turboen ser eg at da ikkje e hull til der vann slang som går fra undersio på turboen skal gå. På den gamle motoren e da hull i blokko so eg kunne kobla meg på, men på den nye e da ikkje nåkke hull der. Nåken som veit kor eg må kobla den vannslangen på under sio av turboen inn på eller har nåkken idea? Takker for svar:-)
  7. Har ein a4 1, 8tq som eg kunne tenkt å montere catch tank på, så lurte på om nåken har gjort dette før?:) so kunne gitt nåkken tips:) Om ein kan fjærne veivhus røre som går bort til innsugslangen og berre plugge det? Takker for svar:)
  8. Prøve å finne verktøy for å skifte fjøre på toppen på min 200sx s14a, har funne eit sett men kansje nåken veit om nåkke lignande for ein rimligare peng, takka for alle innspill :-) her e da eg har funne(pris 3400,-) VENTILVERKTØYSETT - SM PRODUKTER AS
  9. eg har sjekket alle vakumslangene. men er det ein føler som seier til hjernen kor mykje ladetrykk den har?
  10. Ingen som har vert borti det? Kan da vere eit rele? Får lys i hovedlysene men dasjbors lys, baklys og parklys lyser ikkje nåkke som har noen ide om ka det kan vere?
  11. skifta LMM og fekk 0.3 bar meir trykk men hadde berre 1bar og kjørte med det ei god stund men her om dagen va eg og kjørte bilen hart og burnaringe ++ og plutselig lada bilen lett 1.4 men no e den begynt å lade opp mot 2bar vis eg gir fult, magnetventilen e ny. nåkken som har ide om ka som kan ver galt?
  12. nett kjøpt meg 200sx s14A 98.mod, men her om dagen forsvant lyse i speddometeret og baklysene, gjekk over sikringene men kunne ikkje finne nåkken sikringer som va gått, nåkken som har vert borti dette? kan det verre lysbryteren? frontlysene går på.
  13. kjenner ingen med samme oppsett som meg... men skiftet LMM og då kom den seg ein del no får eg 1.1 istede for 0.7 så begynner å nærme seg der den skal være 1.4. men når eg gir gass så kommer effekten i bølge... nåkken som har tips no? den føleren som ligger på innsuget er det ein varme føler som gir signel til hjernen noen som veit?
  14. og i dag tok eg å målte speningen ned til n75 ventilen på tomgang låg den på 0v og når eg ga fult fekk eg kun 6volt skal vel være 12v på full gass. så noen som veit ka som gjør at hjernen ikkje vil gi meir en 6v?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår