Gå til innhold

Kjetilj

Bruker
  • Innholdsteller

    26
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kjetilj

  • Bursdag 02/23/1990

Contact Methods

  • Bosted
    skogen

Kjetilj's Achievements

  1. Har en golf 4 gti, med gt28rs turbo, 440cc dyser, arp racing bensinpumpe og chip fra ts-racing. Problemet er at den kutter ved ladetrykk over 1bar. Når jeg tar diagnose, får jeg opp feilkode på ladetrykk / overboost. Er det noen som vet grunnen til dette? Evt. Løsning.
  2. Heisann, er på jakt etter en Ford Escort MK2, 2 dørt. samme hvilken stand den er i.
  3. Spant litt med 240en her en dag, det resulterte i at diffen røyk, så har jeg skaffa ny komplett bakaksling, og lurer på om det er lettest å bytte bare diffen eller hele bakakslingen?
  4. ok takk for svar. PS bilen min er begjært avregistrert, ikke avskiltet... "Begjært Avregistrert 02.10.2008 (Ikke vist til kontroll)
  5. Hei. Har hatt bilen min på eukontroll, fikk noen 2'er feil som jeg holder på å utbedre, onsdag gikk fristen ut og jeg hadde tenkt meg på etterkontroll på mandag i neste uke. I dag(torsdag 2.) ble bilen begjært avregistrert hos biltilsynet. Hva skjer om jeg møter opp på etterkontroll med alle feilene utbedret? vil jeg få bilen eugodkjent og biltilsynet driter i avregistreringa? eller må jeg godkjenne bilen, sende inn skilta og betale påskiltingsgebyr for å kjøre lovlig?
  6. broren min hadde en gammel mazda en gang hvor han hadde problemer med at vannet ikke sirkulerte, der var skovlehjulet løsnet fra pumpa. vet ikke hvordan det er med audi, men på bmw er det et rent helvete å få ut lufta fra kjølesystemet om du ikke har gjort det før. har du skikkelig varme i varmeapparatet har du sansynligvis ikke luft i systemet. ps. lett å få ut luft om du setter bilen i motbakke :)
  7. kapp slangen i 2 der det er hull, sett i ein rørbit, slangeklemmer på begge sider, fiks ferdig.
  8. trodde dette skulle være ganske enkelt helt til jeg knakk lufteskruen på radiatoren, nedi luftehullet. det var et rent helvete å få ut lufta gjennom lufteskruen på termostathuset. så husk å IKKE skru til lufteskruen med for mye makt..
  9. sorry for at jeg drar opp en gammel post, men har samme problem med at jeg er såvidt bortpå gassen, så kutter den og detter ned på ca. 500 rpm så kommer den igjen. noen som har funnet løsningen på dette? har 12v 525 90 mod jeg også. har forresten mangen av de samme feilkodene :p har hørt at alle følerene er veldig følsome og ryker ofte. but still...:worshipbm:
  10. wurth sin glassfibersparkel er grønn vet jeg vertfall :p
  11. Kalkulator: innførsel av kjøretøy - Tollvesenet men tror det er en annen pris siden du bor i sverige, den går vel under som flyttegods. er ikke sikker :)
  12. ok takk. hvor ser jeg hvilken bakaksling jeg har? evt. hvilke modeller har de forskjellige bakakslingene. FT er orginalt fra 940 eller tar jeg helt feil? er det mye arbeid å bruke en nyere girkasse fra f.eks. 940 på en motor fra en 240 / 740?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår