Gå til innhold

CaliberSXT

Bruker
  • Innholdsteller

    104
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om CaliberSXT

  • Bursdag 03/03/1976

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    MOPAR!
  • Modell (eks S4)
    Journey sxt crd
  • Biltype (eks Audi)
    Dodge
  • Årsmodell (eks 1995)
    2009
  • Yrke eller sivil status
    Married
  • Motor (eks 1.6)
    2,0 crd
  • Fylke
    Vestfold

Contact Methods

  • Bosted
    Stokke

CaliberSXT's Achievements

  1. Tenke seg til ja=) Men ta gjerne ett skift av olje på kassa en gang i året hvis du drar henger, da kan du spare deg for mye penger. Husk bruk automatolje som er beregnet for Chrysler sine kasser! Lykke til videre med verdens beste familiebil... Som desverre blir ihjelstraffet med avgifter i dette inkluderende samfunn (tenker da på ny bil):coplight
  2. Bare hyggelig, skriv gjerne her når du får fikset feilen om hva det var. Lykke til:coplight
  3. Ellers så skaffer mekonomen det meste til stratus til alt fra altfor dyrt til fornuftige priser.
  4. p1391 er.. intermittent loss of either camshaft ore crankshaft position sensor. p0320 er .. crank position sensor failure p0108 er .. map sensor voltage to high p0113 er .. inntake air temp sensor failure p0351 er .. ignition coil primary circuit not acttieved with maximum dwell time. Her hadde jeg først skiftet coilen, så hadde jeg evnt gått for og skifte crank position sensor hvis ikke det hjelper. Hvis du har tid så lønner det seg og bestille deler på e bay etch. mye billigere en her hjemme.:coplight
  5. http://www.allpar.com/neon/codes.html Her er kodene. blink blink blink pause blink blink er feks kode 32. den vil altid avslutte med kode 55 betyr ferdig med og lese av. Det mest nøyaktige er og koble den opp mot en diagnose test da du får bedre informasjon der.
  6. nei, det trenger det ikke. feil som ligger i hjernen blir der til dem slettes... du kan slette dem ved og fjerne minus kabelen til batteriet i ett minutt. tenningsmodulen er en ting jeg ville ha sjekket ut hvis du allerede har skiftet ut kable og plugger. en annen ting det kan være hvis motoren staller/fjusker ved pådrag er vakumstyringa til eksosen. men prøv og se om du finner en kode først.
  7. Er dette en 2,0 liter? Bytt plugger og pluggledninger... Hjelper ikke dette så bytt coilen. Har du feilmeldinger på motoren? skru på og av tenninga fem ganger (uten og starte motoren) så teller du hvor mange ganger check engine lampa blinker. Blink blin blink pause.. blink blin er kode 32 feks. Jeg har kodene på både neon og stratus så prøv dette hvis det ikke hjelper og bytte plugger og kabler. Det kan også være kam sensoren, ingen big deal og bytte. Lykke til ps: Husk at femte gangen du setter på tenninga skal den stå på!
  8. Ja, det sitter en trykksensor på kassa, få dem til og kjøre en diagnose på denne så tenker jeg feilen er funnet. Ca. 2000.- ink jobb. Da er skifte av sensor inkludert.
  9. Jeg 2007 Dodge Caliber SXT crd Fruen: Dodge Neon R/T 97 Søss: Chrysler Grand Caravan 2002 Nevø: Chrysler/Dodge Stratus 98 Bror: Chrysler Grand Caravan 2006 Svigers..... Toyota ett eller annet (bryr meg ikke) LOL
  10. Ja, men da snakker man heller ikke en serieprodusert produksjonsbil man kan kjøpe hos en forhandler som den er på Ringen...
  11. Og hvem sier at Amerikanske biler ikke kan kjøre fort i svinger?? LOL Er morro...
  12. Ikke før banker Corvette ZR1 Nissan Skyline, så kommer Dodge Viper og knuser begge... Kjempemorro!!! http://www.automotorsport.se/news/15394/viper-acr-slår-nytt-nürburgring-rekord/:ratatatat
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår