Gå til innhold

olejjensen

Bruker
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om olejjensen

  • Bursdag 09/19/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil såklart
  • Modell (eks S4)
    TT 1,8 t
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1999
  • Yrke eller sivil status
    Bedriftsrådgiver
  • Motor (eks 1.6)
    180 hk
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Orginal
  • Fylke
    Oslo

Contact Methods

  • MSN
    olejjensen@hotmail.com
  • Bosted
    Oslo

olejjensen's Achievements

  1. Vurderer å en 07 V50 1,6d "billig" på auksjon grunnet ulyd i drivverk. Mener det kan være hjullager som er gåen. Noen som kjenner til andre vanlige drivverksproblemer med V50?
  2. Hei! Stor mulighet for at vannpumpa de kan være gåen. Når bilen er i gang, sjekk at det kommer en gjevn flyt med væske inn gjennom den lille slangen slangen på siden av eksansjonstanken. Dersom det nesten ikke kommer væske gjennom, så kan vannpumpa være dårlig..:-)
  3. Haha;P joda, mente at aksen opp til 100 ikke vil bli så mye bedre på grunn av mangel på feste.....;)
  4. Lurte på hvor du hadde fått tak i grillen på biln din;-)
  5. Hei;-) Ville bare si at t4 er mere trimmingsvillig enn 2,0t... t4-en kan du chippe til 270hp mens den største chippen jeg har funnet til 2,0t er på 204hp... meen jeg har t4 selv, og jeg kan si deg at 200hp er egentlig optimalt i den bilen... noe mere så vil den bare spinne, selv med koni og zr-dekk... 2,0t går ca like godt som a4 1,8t, men bedre enn 1,8tq... t4 er 1,5sek. raskere enn 1,8t 0-100..;-)
  6. Hei;-) Lurte på om du vet om man kan hente ut mye hester på 1,9t4-en med å bytte ut intercooler med en større?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår