Mårn.
det har seg sånn at jeg driver å legger ned en B230ET i en 245. og da må det kuttes og klippes litt i ledningsnettet, saken er at jeg har montert motor og klipt og årna sånn at bilen starter.
jeg har montert tankpumpe og hovedpumpe med konstantstrøm fra batteriet med bryter, og fått strøm på innsprutet og tenning.
Bilen starter men går veldig ruskete og lavt, merker også at den får ekstremt mye bensin på tomgang (svart eksos og lukt).
ruser jeg så får jeg en del turtall men den fjusker og smeller litt da, når man kjører vanlig så er allt helt utmerket og fungerer fint, gir man på slik at den begynner å lade så smeller det som fan i eksosen og den mister all kraften.
det som er gjort av feilsøkninger er å bytte fordeler lokk og plugger, sjekke kontakter og allt av slanger/koblinger
skal også legge til at allt fungerte fint før den ble tatt ut av bilen den satt i orginalt.
noen ider?