Gå til innhold

NM-Performance

Bruker
  • Innholdsteller

    572
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om NM-Performance

  • Bursdag 03/01/1979

Contact Methods

  • Bosted
    Namsos

NM-Performance's Achievements

Løyntant

Løyntant (5/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. Har en god del impreza deler jeg skal selge. Fra en 2000mod Ej20 sugemotor 125hk. Komplett med ALT 7000kr Manuellkasse fra samme bil. 3000kr Mellomaksel 1000kr Bakaksel 2000kr Drivaksel med knuter og nav 1000kr pr stk Div bærearmer, stab stag etc fra 300kr Calippere forran 250kr stk Radiator med el vifte 750kr eksos i bra stand. 500kr Traverser, forran og bak 1000kr stk Framseter og baksete i meget god stand 2000kr Panser må lakkes 500kr Koffertlokk med lav vinge 750kr Dører med el vindu. 1500kr stk Forskjermer 400kr stk Innerskjermer forran 400kr ASR system. styreenhet, ledninger airbagger etc 4000kr Ellers det aller meste av duppeditter etc etc. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=27911751 Ring/sms 91768562
  2. Har et tredelers verktøyskap med ca 715 delers verktøysett som jeg vurderer og kvitte meg med. Lite og pent brukt. Ser skapet ligger i dag på 25000kr kr på tilbud. Mitt mangler noen småting, men har også komplettert med andre ting. http://katalog.toolstore.no/webspeed/katalog/kat_produkt.p?bid=V50&kat_bid=V50&dokid=5164326 Pris på skapet blir 15000kr 91768562
  3. Hei. Har noen alessio Turbo 17" felger med nye 215-45 dekk. 5K for dem 91768562 om du er intresert
  4. Om du justerer ut wieren slik at bremsen ikke slipper opp helt, kan du plukke bort demperen, uten at rattet deiser i fanget. sparer du wieren også.
  5. Har det meste av deler til 2,0 N/A imprezaer. Deriblant na20 motor med 150K km på telleren. 91768562 eller Benholand@gmail.com Ingen vitts i å poste her. er her nesten aldrig
  6. Har aldrig sett disse som doble coiler, men kan godt være de finnes. Summit har ls1 coiler.
  7. Har et nybygd innsug til salgs. Med fullradie trakter. Gasspjeld flens og fuelrail fester vil bli sveist på etter kjøpers ønske. Pris 5K eller høyste bud
  8. Har map jeg. Men single coiler? Altså fire løse coiler? Batch sprut da? E6x har bare 5 utganger. Eventuelt 6 om man kjører firer og ws tenning. Har et som er kjørt med 460cc dyser og et med 760cc dyser. Så du må nesten feite på eller magre av litt etter behov. Men kan sende over mapet. Få en mail adr Ben Are
  9. 92mod 245 selges..... Rød og 99,3% rustfri. Absolutt ingen rust i dørk.... Gråe skinnseter forran, grått skinntrekk bak. Hvite blink rundt om. sorte lister og håndtak. 96mod 230ft. 3" eksos med katalysator Getrag girboks. Forsterket plate, 4pucks sinter. Truetrack sperre. R-sport dempere. Lesjefors fjører. Nylon/poly foringer. Justerbare moment/phanard stag. Omp fjærbenstag. Senk og motor godkjent i vognkort. Sikkert noe jeg har glemt. Prisantydning 50K
  10. Påenget med et map er dette skal reppetere seg HVER gang man er på de forskjellige pungtene på mapet. Det som har vist seg på div sprut av ymse kvaliteter er at de ikke reppeterer. Hva det er som gjør dette har ikke jeg peiling på. Sier ikke at dette er tilfelle på MS, for det vet jeg ikke. Eneste måten å finne ut dette på er å kjøre flere drag i en benk med samme map og samenligne kurvene. Har selv brukt MS på motorer opp mot 400hk, og har ikke hadd problemer. MEN... når man skal sette bort maping/bremsin til et firma som tar timesbetalt. DA er det greit å ha et sprut som er lett å jobbe med. Prisforskjellen på et billig kontra et "dyrt" sprut utjevner seg fort med 1000kr tima. :) Og til trådstarter. Med tanke på tidligere erfaring anbefaler jeg deg å gå gjennom ALLE ledninger, kontaktpungter og ellers alt motorteknisk før du tar turen ned til dynoen..... Sparer deg for mye penger og mye ergelser..... ;)
  11. Hei du.... Hvilket Haltech er det du har? Jeg vet om et par personer i Bodø som har en viss erfaring med haltech. Ingen eksperter, men har drevet å plagdes med dette sprutet selv og kan kansje hjelpe det litt på vei. Om du alikevell har tengt deg til nermeste dyno, regner jeg med du tar turen opp til SHS i Tromsø? Isåfall anbefaler jeg deg på det STERKESTE. Bestill nytt VI-pec sprut med det samme. Det høres kansje litt råflott ut til å begynne med å kjøpe nytt sprut når du allerede har et. Men tro meg, det du må legge ut for et nytt sprut SPARER du inn over kort tid. Første plass du sparer penger er tusenlaper med spart tid i benken. Annvennelighet på et sprut er gullverdt når det kommer til bremsetid. Og HALTECH er IKKE kjent for å være et sprut der det går fort å effektivt å mappe. Det andre er stabilitet. Ingen vitts i å ha et sprut der du ikke får samme verdier for hvert drag. Om du ringer Håvard på SHS performance i Tromsø (93816000), får du garantert en GOD pris på Vi-pec samt mapping. I tillegg får du GOD service og garantert bra resultat. Lykke til..... (fra en som har hatt TRØBBEL med Haltech ;))
  12. Ja. setter opp resten i megatune.
  13. Ehm... Hva har det med valg av coiler å gjøre?
  14. Gå for LS1 coiler du. De har innebyggde slutttrin i coilen. Enklere blir det ikke. Funker KANON.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår