Gå til innhold

harduis

Bruker
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om harduis

  • Bursdag 07/28/1987

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Corrado G60
  • Biltype (eks Audi)
    Vw
  • Årsmodell (eks 1995)
    1989
  • Yrke eller sivil status
    Matros
  • Motor (eks 1.6)
    1,8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Ska bygges turbo
  • Fylke
    Troms

Contact Methods

  • MSN
    ole_ryeng@hotmail.com
  • Bosted
    storsteinnes

Profile Information

  • Gender
    Not Telling

harduis's Achievements

  1. Da er nok ikke dette samme bil, dette var en orginal G60, glemte også å si at den var sort :P
  2. Hei. Hadde for en tid siden en AR registrert Corrado som ble solgt, og jeg lurer på om det er noen her inne som bar vært i Balsfjord og hentet seg en sort Corrado prosjektbil med kitt for turboknvertering og en totalt nedplukket motor :)
  3. Hei :) Har en toyota corolla 1999 mod med 4e-fe motor som går utrolig ujevnt, og har ganske høyt turtall på tomgang (2000 rpm) på kald motor.. På varm motor ligger den å jager på mellom 900 og 400 rpm.. Ved kjøring lugger den helt vanvittig på lavt turtall, er nesten umulig å kjøre i by med den. Var også på eu-kontroll, eller pkk for den som skulle være litt vrien, og der ble det annmerket at verdiene på avgasser var for høyt, og at det va ujevn motorgange og betydelig ettertenning? Er det noen der ute som hzr en ide` om hva dette kan skyldes? Jeg har selv en mistanke om at det kan være lambda eller luftmengdemåler?
  4. Hei. Jeg har en 1999 corolla (E110) med 4E-FE motor. Problemet er som følgende: 1. Ved kaldstart i normale nordnorske sommertemperaturer rundt 10 plussgrader så mener jeg at den bakker ved for høyt turtall rundt 1000rpm. 2. Ved varm motor i samme temperaturer så "jager" turtallet fra rundt 900 rpm og ned til rundt 400/500 rpm. 3. Ved kald motor så går den relativt greit, men ved varm motor er det stortsett bare lugging og rykking, er grusomt å kjøre på lavt turtall. Og når jeg gir på og skal ut av kryss osv så drar den dårlig og begyner ikke å reagere sjikkelig før rundt 4000rpm. Var på pkk i dag og de målte for høye verdier i avgass samt at jeg fikk en annmerkning pga feiltenning(2).. Er det noen der ute som har noen meninger om hva som kan være grunnen til at den oppfører seg slik? Jeg har en mistanke om at det kan være lamdasonde som er skyldig i dette? Er det noen måte jeg kan få sjekket dette, eventuelt noen som kan forklare hvor den sitter, prøvde å se selv, men klarte ikke å finne ut.. Og noen tips om hvordan jeg kan få justert tenningen?
  5. Okay, ska ut å se om jeg får av den der fangeren no da :)
  6. Hei, har et motorprosjekt gående på gang, en Corrado G60 som ska turbokonverteres++ Å det jeg lurer på siden jeg vill ha ut motoren, er hvordan får jeg av framfangeren? Slik som jeg ser det så må jeg først av med skjermene for å få fangeren av, å for å få av skjermene så må jeg av med frontfangeren.. Skjønner jo at dette ikkje er rett så om det er noen som kan hjelpe meg med dette problemet så blir jeg evig taknemmelig :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår