Gå til innhold

Gullars

Bruker
  • Innholdsteller

    31
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Gullars

  • Bursdag 06/20/1984

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Stratus
  • Biltype (eks Audi)
    Chrysler
  • Årsmodell (eks 1995)
    1997
  • Motor (eks 1.6)
    2,0
  • Fylke
    Vest Agder

Contact Methods

  • Bosted
    Kristiansand

Gullars's Achievements

  1. Hei Jeg har en Partner 2001-mod hvor stagene fra vindusviskermotoren og den venstre vindusviskeren har hoppa av festet ved den høyre viskeren. Jeg prøvde å bare sette de på igjen, men de hoppa av. Er det noen som vet om dette skal låses med en mutter/seegerring e.l.?
  2. Takk for svar. Ladespenninga var det første jeg tenkte å sjekke. Det høres logisk ut med tenningslåsen, noen som vet om den er vanskelig å bytte?
  3. Jeg var ute og kjørte i min fantastiske Partner 2001-mod 2,0 HDI i kveld og plutselig forsvant kjørelysene. Fikk heldigvis svinga av med en gang og starta feilsøkinga men fant ikke ut av det. Gikk over sikringer, men det så ut for at de var i orden. Stoppa på en bensinstasjon, men de hadde visst ikke sikringer så fikk ikke testa å bytte de. Det som skjedde var at jeg mista begge nærlysa og baklysa samtidig. Når jeg skrudde på lysene på bryteren på hendelen virka de, men ikke kun på tenninga. Alt annet av elektrisk på bilen virka bortsett fra coupevifta. I tillegg lyser batterilampa. Er det noen som vet hva dette kan være? Skal på langtur med den i helga så dette haster litt.
  4. Blir nok vanskelig å komme til dynamoen, dessverre.
  5. Eg har ein delikat situasjon med Passaten. Batteriet er fullstendig dødt og den fjernstyrte sentrallåsen virker ikkje. Dørlåsen har sikkert aldri blitt brukt og fungerer ikkje (ja, har brukt låsolje mange gonger utan resultat). Det samme gjeld låsen på bakluka. Låste nøklane inne i bilen ein gong tidlegare og ein kompis fekk dirka den ved å stikke eit metallstag ned i døra og dra opp staget til låseknappen. Eg prøvde på det samme, fekk tak i staget og såg at knappen kom opp, men den ville ikkje låse seg opp. Eg tipper at det var sentrallåsen som vart trigga sist me gjorde det. Er det vanskelig å dirke opp panseret for å få tilgang til bytte av batteri? Er det mulig å gi bilen straum uten å bryte opp på noko slags vis?
  6. Prøver å legge ut bilde. Det er snakk om den minste slangen i midten av bildet. Den går frå motoren litt til høgre i bildet og går inn i forgreininga ved det blå på slangeklemma i midten. Den delen i midten har brudd i forgreininga som går nedover. Rekner med at det er desse som skaper problemer men det er litt rart sidan det ser ut som om dei har vore slik lenge. Det kan vel ikkje vere dyre greiene, eller?
  7. Varsellampa for motoren begynte å blinke etter skifte av dynamo og termostat på ein Passat 1,6 2001-mod og motorkraften er svekka. Under byttet la eg merke til at det var brudd i to slangar like bak motoren. Den eine det var brudd i kom ut øverst på motoren og gjekk mot venstre side inn til ein forgreining med ei grein inn til ein større slange bak, ei grein videre mot venstre side og ei grein nedover. Den nedover var det òg brudd i. Rekner med at det er dei to delene som er årsaken til varsellampa sjølv om det ser ut for at det har vore slik lenge. Håper det ikkje er lmm som er gåen. Er det nokon som veit kva delene heiter? Kanskje litt dårlig forklart, kan prøve å få lagt ut bilde etterkvart.
  8. Eg må skifte termostat på ein Passat 2001 1,6. Er det nokon som kan fortelle meg kor termostaten sitter på denne og om det er mykje jobb? Eg har i tillegg problem med knappen til bakluka, stasjonsvogn. Først slutta knappen på luka å virke men kunne åpne den frå førardøra, no kan eg ikkje åpne den i det heile tatt. Tipper at det er noko i elektronikken i luka som er galt. Er det nokon som har erfaring med samme problem?
  9. Hei Varsellampa for bremsene lyser på min -01 Passat 1,6. Har sjekka klossane både framme og bak og det er bra med bremsebelegg på alle klossane. Sjekka bremsevæska og den var full. Kjøpte bilen for eit par månader sidan så eg er usikker på når klossane var skifta sist. Har høyrt rykter om at denne bilen kun har slitasjeindikator framme, kan dette stemme?
  10. Anlegget har virka som normalt heilt til eg skulle heim frå jobb i dag. Bilen stod i solsteiken og var glovarm, akkurat som på onsdag då det skjedde første gong, så det er nok i ekstrem varme at problemet oppstår. I går var det kjøligare når eg kjørte frå jobb så då virka det som normalt. Kan dette samsvare med at det er for mykje gass på anlegget? Bilen skal inn på verkstaden igjen på mandag for ein heilt anna ting så eg tenkte å nevne det for dei då.
  11. Takk for svar. Eg kjørte ein tur i går kveld og då var alt ok. Mulig det kan ha ein samanheng med at det var kjøligare enn når eg kjørte heim frå jobb.
  12. Eg kjøpte nylig ein Passat 1,6 2001 mod med lite futt i airconditionen. I dag tidleg var eg på verkstad for å fylle gass og når eg kjørte derifrå kjøla den bra, men det var ein liten ulyd i vifta/anlegget (ein slags "snurrelyd"). Eg kjørte til jobb, ca 10 minutt, og tenkte at det kanskje gjekk over og at eg kunne sjekke med verstaden seinare. Når eg skulle kjøre heim etter endt arbeidsdag begynte problemet. Den kjøla veldig bra med ein gong eg starta bilen, men etter kanskje 20 sekund kobla heile ventilasjonen ut og skrudde seg av og på heile vegen heim. Prøvde å skru av tenninga og starte den igjen, men problemet fortsatte uansett kva eg gjorde. Svinga innom verkstaden på veg heim men dei hadde stengt. Når eg starta bilen igjen etter at den hadde stått i ro eit lite minutt virka vifta eit lite øyeblikk før den fortsatte som før. Heime på tunet klarte eg å få vifta til å gå litt lenger ved å skru viftehastigheten heilt ned men den kobla likevel ut etter ca 10 sek. Er det nokon som veit kva som kan vere galt? Kan det vere kondens som skaper problem ein eller anna plass?
  13. Det kan jo være noe så enkelt som lite kjølevæske.
  14. Hei Jeg skal strekke strømkabel fra motorrommet til bagasjerommet i en 97-mod Stratus. Er det noen som vet hvor det er greiest å komme gjennom torpedoveggen? Har hørt om folk som har borret hull i dørken, men dette vil jeg helst unngå.
  15. Jeg hadde ikke tid til å se så mye på bilen etter at jeg kom hjem, men etter å ha fundert litt så lurer jeg på om det kan være lekkasje der kjøleslangen er festa i radiatoren. Det feis veldig når den var varm, og det var i det området det kom ut damp. Jeg ser at det er et typisk problem at trykklokket er gåent, men da skal det vel ikke komme damp ut der fremme. PS, er det noen som kan si meg hvor nåla står ved normal temperatur? I mitt hode er det mest logisk at den står midt mellom varm og kald, altså vannrett, mens min var litt lavere. Lurer på om det er termostaten som ikke lukker ordentlig, men temperaturen var stabil så jeg er ikke helt sikker.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår