Gå til innhold

gorCin

Bruker
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om gorCin

  • Bursdag 05/16/1987

Contact Methods

  • Bosted
    Jau

Profile Information

  • Gender
    Male

gorCin's Achievements

  1. Uaktuelt og betale 5000,- for den. Bilen stoppet da sikringa til denne saken røyk. Bytta sikringen, men den røyk igjen. Tok ut pumpa for å sette direkte strøm på den, men den var død. Vil anta at dette da har "noe" med drivstoff tilførselen og gjøre? Hvis ikke ville vel bilen gått da jeg fyllte kammeret med diesel?
  2. Hei. Jeg har lett etter ny matepumpe til Passaten min, men kommer ingen vei. Snakka med Møller Bil idag, og fikk ett orginal nummer (3B0 906 087) som var ett "nytt" nummer i forhold til den fabrikkmonterte (8E0 906 087 A) som satt der. Har ikke fått særlig med treff på 3B0 906 087 nummeret, men en gjenganger som kommer igjen er 4B0 906 087. Er dette en ny pumpe som har tatt over for 3B0 pumpa som møller sa var den rette? På forhånd takk.
  3. Fant ut hva som var gæærnt, Det var relèt som haddi ryki. Men, det slo jo inn og alt.. Merkelig denna bilgreia :) Endelig varme igjen. :)
  4. fikk kjøpt ny motstand idag, og fortsatt like dødt. :( Hva kan dette være?
  5. Vifta funker sikker den da, Relè slår inn og alt virker i orden ellers, Og relè hadde ikke slått inn viss sikringen var ryki? Kan det være motstand i styringen på vifta?
  6. Hei, trudde vifta mi streika i gårkveld. Fikk kjøpt ny idag, og av allt hell fikk jeg plugga inn den "nye" i kontakta til vifta. Og der var det like dødt... Målte spenning og alt, men ingenting forandra seg da jeg vrei på vifte hastighetene.. Hva har skjedd?? Jeg må jo ha varmeapp når kulda kommer tilbake.. Takker for svar på forhånd.. Mvh. gorCin.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår