Gå til innhold

korny

Bruker
  • Innholdsteller

    164
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om korny

  • Bursdag 11/19/1977

Contact Methods

  • Bosted
    vestagder

korny's Achievements

  1. dette er bare bullshit fra ende til annen. denne koden ligger i infoen der bil ble solgt. det samme med kode til spilleren. det eneste du må oppgi er regnr. om forhandler har rota det bort får dei resette kode i ecu opp mot en ny nøkkel.. Er en stund siden e var borte i dette men for 2 år siden gikk det greit. Men blir for dumt og kaste en ok bil pga nøkkelen er borte..
  2. kammer fra gti 6 eller s16. manifoiler fra samme men helst gti6. du kan også høvle toppen en halv mm og lette svinghjul. dette er rimeligst. men enkleste er jo en 2,0 turbomotor, var en for ikke lenge siden på finn for 8000 komplett
  3. hvorfor bos sier det de sier synest eg er rart... si du blåser litt komprisjon fra sylinderene ut i kjølesystemet.. dette skaper høyt trykk over litt tid. få et verksted til og måle co2 i kjølevannet. er det gass der er det starten på toppakninghavari. ellers har hdi et fryktelig dårlig plastrør over høyre drivaksel som kan lekke. dette vannet forsvinner i trevers og ikke altid lett og finne..
  4. denne kan ikke kobles ut. du har eller "hadde" chip i nøkkel som må samsvare med chip i hjerne... en del mer avansert en tastepanelet som var der før. dette kunne du bare nappe ut kontakt på baksiden..
  5. korny

    Klutsj

    Du har wire. denne er selvjusterende. eneste løsning er ny clutch
  6. om du skulle ha sagem panel er det ofte hele cluster som er gåen.
  7. korny

    kvalitet?

    INGEN peugeoter er galvaniserte. de har en bra grunning med zink i. Thats it.... en populær myte... SJEKK: stabstag forran, spisningstag bak, opphengskuler forran(disse er kjedelig og bytte) oljeforbruk, løpsk regnsensor, sentralås som går opp igjen,klima som ikke virker. pleier og lekke ved gjennomgang til cupe, rust i rammevanger bak under,(spes eksos side), rust i kanal på høyre side, rust i bakluke\lokk, zinkslipp hjulbuer bak, maskinelt er kansje toppakninger på 1,6-1,8l motorene en gjenganger mens 2,0 kommer bedre ut.. hvorfor vet eg ikke.. Diesel er det kun 110 hdi som gjelder. denne er fin i lyd og forbruk. feil på den er svinghjul og lekk i dysene. sjekk det. vibrasjon og sort sirrup rundt en eller flere dyser. 90 hk har annet svinghjul så det er ikke noe pes på den, men denne drar ikke skinnet av pølsa for og si det slik. den passer best i 306. stabstag armene forran varer 2 år på norske veier og setter deg tilbake 400kr ikke den store utgifta.. ellers er 406 en svært behagelig bil med god plass og komfor. skulle eg hatt en ny hadde eg gått for 2,0l 16v manuell. hadde en for 4 år siden, solgte den da den tippa 280000 på telleren. eneste jobb med den var et clutchbytte. dette er vel egentlig også en service del, men som sagt kanonstødig var den... kan også infomere om at 406 ikke liker billige exenonkitt... det blir det tull og feilkoder av.
  8. prøvde en gang og dytte nedi en bmw rekke6er, dette var en 3,0m3 motor. abselutt ingenting passet. bunnpanne,motorfester,eksos innsugsrails.. alt måtte byttes eller fikses på. samt lengden gjorde at radiator måtte være som ett a4 ark i tykkelse... gå for en ford v6er.. har en 2,9 cos motor som skal gå rett i. med man kasse...
  9. veldig enkelt. ned med taktrekk. skru av reilsa og sveis igjen de 6 hulla. 6mm diameter. dette pluss senk av bilen gjør den skamlav... ser ut som om den kan passere under autovernet....
  10. hva kan en få for en slik en? har en stående.. komplett uten rust. 4 dørs sedan... starter og går. kan ikke skjønne at det skulle bli noe pes ved en godkjenning.. vet ikke om salg er det rette men finner svært få deler som dørpakninger etc.. om noen vet en plass så hyl ut!!!
  11. Hægebostad... hvor lese kode? skal nok finne den...
  12. BMW M535 motor. satt i en e28. km var 179k og ser meget bra ut. kjøpte den ekstra når mitt svinghjul sa takk for seg. så mangler det. ellers er eletrisk og alle komponenter på plass... svev lunt og pent, og ingen kjente feil. 3mnd garanti... 5000?
  13. skal prøve og bytte den. kjøpte en brukt men den hadde for få pins.. må lete litt til da.. takker for svar.
  14. Fult lys , sentrallås , kupebelysning(når du åpner dørene) og eletriske vindu funker ikke. Er en 00 modell a4 1,6i om det betyr noe… alle sikringer er hele og alle pærer er i orden…. mistenker ett eller annet rele. har byttet modulen bak tenningsnøkkel da en fjott sa det var den, men det hjalp svada.. om noen har vert ute for det samme hyl ut..
  15. Cologne V6 ble produsert av Ford Motor Company i Köln Tyskland den startet i 1968. og er levert som 1.8, 2.0, 2.3, 2.4, 2.6, 2.8, 2.9 og 4.0 liter motorer. 2,6 ble kun levert med sprut i capri orginalt da som 2,6rs data er som følge: 2637 cc 90,0 mm x 69,0 mm. Med bensininnsprøytning, 150 hk (110 kW) og 219,5 Nm. Det var bare første generasjon motor med bensininnsp. vanlig 2,6: 2550 ccm 90,0 mm x66,8 mm .125 hk (92 kW) og 205 Nm og innsuget går overens på 2,3 og 2,6. kjøpte en gang 3 ports v6 mustang topper og kjørte da med 2,6 bund 2,8 mustang topper og 2,3 innsug...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår