Gå til innhold

Bærtbært

Bruker
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Bærtbært

  • Bursdag 01/22/1957

Contact Methods

  • Bosted
    Drammen

Bærtbært's Achievements

  1. YO! Hadde nesten gitt opp. Har ikke sett etter respons på lenge, av den grunn. Takk for svar :pray Tror jeg har fått løsna no`gørr etter 100 mil på motorveien, nå. Klakkinga er mindre påtrengende. Fikk vite(fra Bilbutikken) at Subaru`n sku ha 8`fortenning !!!? Står på 10`nå. Funker bra oppover Lierbakkene etter at en GURU på jobben justerte gasser`n på gehør. Fikk 20 Km/t ekstra. Bensin-nåla har omtrent ikke fløtta seg etterpå,på tross av feitere blanding enn myndighetene liker. Har stygg lyd i høyre framaksel. Har noen peil på noen som selger "billige" knuter? Mindre enn Mekonomens 2 lapper, for eksempel? Brukt aksel for 800.- er en løsning men,har planer om å beholde bilen så lenge som mulig. Hehe. LIKER`N :kiss A`propos oljepumpe.Tilgang fra bånnpanna? Dessuten, er dt generelle problemer med girkassa? Kan virke som synkroniseringa på 2. og 3. gir sliter når olja er kald. Anbefalt olje? Takk ska`ri f.. meg ha.
  2. Har ikke bilder av MIN men,typen heter "Leone". Om det er pga. forhøyet tak, anes ikke og den er som sagt, L-serie. Siste modell før Legacy.......trur eg. Ikke mange igjen av rustbørsa men, du finner`n på FINN el Motorbørsen
  3. Nettopp blitt eier av -88 1,8 GL. 96K Km.Nesten ikke rust!!!! cheers Aner bare ikke filla om Subaru motorer. Sliter litt med dårlig effekt. Prøvd å justere tenninga på "gehør" (tenningslampa døde)men,aner ikke hvor mye fortenning som er ideelt.Mistenker at gasser`n må justeres også. Stemmer det at denne motoren kan konverteres til INJECTION? Gjennomgående gear/diff/drivakselproblemer med denne modellen? Ser at den ene toppen har vært av.Bitteliten bankelyd på den sia. No` trøbbel med løftere/kam o.l som går igjen? Tips mottas med takk :thanks
  4. Har nettopp kjøpt en -88 Subaru 1,8 GL. Sliter litt med å få justert tenninga.Min gamle -85 Mazda(rati) 323 1,5 hadde mye mer sprut! Fulgte ikke med "brukerveiledning", så jeg sku gjerne visst hvor mange grader fortenning som er optimalt.Gasser`n er sikkert ikke helt i boks,heller. Noen triks? Er det riktig at det går an og konvertere til INJECTION? drunk
  5. Sikaflex herder ikke under 12-14 `C. Dessuten må underlaget være HELT rent.Om dette ikke er oppfylt,kan du bare pelle av sika`n.
  6. Et A/C anlegg MÅ være TETT! Har du hatt lekkasje, må anlegget repareres,vakuumeres og fylles på nytt.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår