Gå til innhold

Suzuki Ac-50

Bruker
  • Innholdsteller

    722
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Suzuki Ac-50

  • Bursdag 06/19/1986

Contact Methods

  • Bosted
    Bergen

Suzuki Ac-50's Achievements

  1. Kommer vel bra med at bildene er så mørke, slik den fronten egentlig ser ut:thumb
  2. Hvilken bil skal det være til da? er mulig, men ser gjerne litt rart ut, men det kommer jo an på profilen også.. HVORFOR SKULLE DET IKKE VÆRE LOVLIG??
  3. Er forholdsvis enkelt å bytte reg reim på 4g13. Slipper å ta bort stort mere enn plastdekselet. Men selvsagt ikke noe å begi seg ut på uten peiling.. Kan bilen flyttes/kjøres? Hva er du villig å gi for bytte av reg reim og bytte av fjærer da?
  4. hehe...jeg har fulgt litt med på denne tråden, mye morsomt. Jeg er faktisk ganske jevnlig inne på 200forumet, nettopp for det er utrolig mye morsomt som blir skrevet her og ikke minst så utrolig mange smakløse bilder av ymse "styling".. Selv tror jeg ikke at å kappe 1-2 ringer er så mye verre enn å kjøpe litt kortere fjærer. Men for skikkelig senking eller for å bedre kjøreegenskapene til en bil så har det ikke mye for seg. Uansett, selv med avstiving her og der, coilovere, justerbare panhardstag etc etc så er fortsatt 240 utdatert når det gjelder chassis og understellsoppsett. Selvsagt kan det bli bedre, men det må jo være surt å bruke masse penger på understell og så blir den ikke bedre i svingene enn en standard bmw..
  5. Hvilken motor har du? Jeg setter pengene mine på selve fordeleren. Den pleier å ta kvelden en gang i livet på 4g93 motorene iallefall. (1.6)..
  6. Fin gråfarge:) er det bakskjermen du har maskert og lakkert på det ene bildet? Blir vel ikke akkurat en særlig diskret overgang der eller?:w00t
  7. Hvilken motor som står i nå da? Er det en org M70 eller er det den endelige motoren?
  8. "fabrikktrimmet" er i 99% av tilfellene bare løgn!! Men ellers så ville jeg valgt bmw foran opel..MEN, en dønn orginal 318 er jo et heller sørgelig syn. Felger, understell og sportstoler er et must i mine øyne..(som en start) Dette gjelder vel calibra også... Husker for noen år siden at calibra var en bil jeg drømte om. Men er et heller sørgelig syn nå. Billige og ofte full i rust. Samt at designet er litt 80-talls..
  9. Er jo kult med litt sleeper-look også da...=) En 960 blir jo aldri spesielt kult, selv om den går fort.. Ikke samme sjarmen som en 242 iallefall..
  10. Er dette å regne som en klassisk felg? (Selv om de er nye)
  11. Hva står det i vognkortet da? "godkjent med lyktesenkere" ? Hadde aldri brydd meg med å "godkjenne" noe slikt...
  12. Pen bil;) Meeen, den valsingen var IKKE særlig pen! Hjulbuen er jo ikke rund lengre, og det er stygt når kanten er halvveiset valset ut foran..
  13. hehe...du får no 135i twinturbo med 300hk da:worshipbm:
  14. hehe....Lime på nytt stål ja...;) Skal nok sveises.. M3 har vel annet bensinpåfyllingsrør som det orginale må byttes ut med... Var forresten et slikt til salgs på bimmers.no:spin
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår