Gå til innhold

arimanni

Bruker
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om arimanni

  • Bursdag 01/24/1986

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Jetta 1
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    192
  • Motor (eks 1.6)
    1.6

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Norway

arimanni's Achievements

  1. Modell :520i Årstall :1989 Motor :M20B20 Girkasse :Automat Bil:245000 km Gearkasse: ca. 35 000 km Motor etter tot overhaling: 10 000 km
  2. Hiv på eit B25 spjelhus, chip, grenrør og effektanlegg. Så blir det nok litt meir liv i leiren ja. Noko anna du kan gjere, er å montere turbo på den. Kan lade 0,4 kg uten å bytte noko av innmaten i motoren.
  3. Kjeme ann på kva feil det er snakk om. Eg veit om ein 520 som står med motoren i sju steiner, slitt interiør, ein del rust osv til 4000. Så det er altid billigare biler vist du leite litt.. Eg vil anbefale deg å ta opp dette spørsmålet ang ombygging av BMW på http://www.bimmers.no ettersom dei nok kan gi deg kjapere svar enn andre her.
  4. Som tittelen seie, koreis fungerer ein biturbo og kor kan eg få tak i ein til BMW? yummy
  5. arimanni

    520->525

    Berre å bytte motor, drivverk, elektronikken, gearkasse og andre div småting.. Er eigentleg ikkje noko stress :-) Lykke til!
  6. arimanni

    Endelig ny e34!

    Grattis med ny bil! - Det eg ville ha gjort var å ta på den svarte blinkers og mørke angel ayes... ser mykje finare ut (etter min meining, men bilen som du har er jo rød, hadde kanskje passa betre på ein litt mørkare bil?) - Senking med bilsteindempere (skal ha det på min nå, SJUKT veggrep) - Stab stand i motorrommet og gjerne bak også :-) - Det skal ligge ledninger til å få el vinduer bak også (vist du ikkje har det) Ellers så kjem eg ikkje på noko meir...
  7. Vist du skal ha deg ein 520, vil eg ikkje anbefale deg automat! Du får meir utbytte av hestene og lågare forbruk av manueltgear. Dessuten er den lettere å få selt seinare.
  8. Drit i å borre opp motren. Berre kjøpe ein ny ein som oddis seie. For 6 -7 k får du ein heilt grei motor, og vist du spanderer litt penger på den og overhaler den, har du ein motor som du trenge dynamitt på for å øydlegge.. vist du skal først kjøpe ein 2,5, kjøp 24v og trimm den med kvass kam, MEN bruk det gamle 2 l drevet... da får du betre aks og toppfart..
  9. arimanni

    Min E34

    E34 v8 fronten er den finaste fronten som er laget til e34.. Men vist du skal bytte fronten, ville eg også ha byttet panseret, ettersom det ser litt "domt" ut med v8 front og ikkje v8 panser... v8 panseret har ei feitare "pølse" enn det du har nå.
  10. arimanni

    Min E34

    Skal ikkje seie det sikkert, men meine det der er V8 panseret (altså det panseret som kom til BMW 530). Her er eit til salgs med front: http://www.finn.no/finn/bap/object?WT.mc_id=SSF_torget&finnkode=6727370&sid=3aIM8Gu0o749611&pos=2&tot=6
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår