Gå til innhold

BMW520

Bruker
  • Innholdsteller

    957
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om BMW520

  • Bursdag 04/19/1974

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    biler/stereo/musikk,Data,etc
  • Modell (eks S4)
    290TDT
  • Biltype (eks Audi)
    Mercedes
  • Årsmodell (eks 1995)
    1997
  • Yrke eller sivil status
    Maskinfører
  • Motor (eks 1.6)
    2,9
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    16"felger,åpent filter, tåkelys,ledlys
  • Fylke
    Oppland

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    NordGudbrandsdalen

BMW520's Achievements

  1. Mye jobb å få tilpasset den veiva du brukte? Ble litt nysgjerrig her, da jeg holder på med et prosjekt selv. Vil også ha mest mulig i bunn og mellomregisteret ;)
  2. Her var d mildt sagt stille. MS har da utvikla seg enormt så vidt jeg vet :-)
  3. hm. har lest at d skulle være ca 0.6-0.7v på denne. var da ladningen fungerte også :-P så ikke vet jeg. har ikke brudd på den ledningen. men kan prøve noe idé'ene du kom med iværtfall. verdt et forsøk :-)
  4. Hei. sliter med ladningen på min 290tdt 97/98mod (DJ30025) Har gått over alt av kontakter, overhalt dynamo. Har nå funnet ut at problemet ligger i D+ ledningen. Men finner ikke helt ut av problemet. har nå funnet et lite grønt rele helt bak i sikringsboksen, altså nærmest torpedo veggen. men usikker på om dette har med D+ å gjøre. etter en del søk om dette, så har jeg forstått at det skal være ca0.6-0.7v på den ledningen. men den har variert alt fra 0.14-4.8v. har knekt 3 dynamoer pga dette nå, der avmagnetiserings diodene har gått til h..... så nå begynner jeg å bli lei. håper på hjelp her om løsning eller gode tips, spesielt om noe har hatt samme problem. Takker for svar :-) PS har display og ikke ladelampe. der står det battery charge
  5. grei bil med brukpar kraft. lett deletilgang. anbefales å kjøpe :-)
  6. jaja veit det er en 6 år gammel tråd. men er det noen som veit åssen dette endte til slutt? ;)
  7. Denne tråden har blitt glemt. det var ventilen ved bremsekraftforsterkeren som var utslitt ;) Men skulle forstsatt hatt hjelp til å fjerne startsperre, da den ikke har noe for seg på en slik gammel bil lenger.
  8. Har seg sånn at jeg hjelper en kompis med sin voyager 97mod. han kjørte i oppoverbakke med henger, den sluttet å dra og stoppet. det viste seg at motoren hadde satt seg. (temperaturmåleren viste normal helt til han slo av tenning og sette den på igjen) jeg kom for å hjelpe han, og fikk start på motoren igjen, men går ikke fint, men drar som den skal. Men har en forferdelig bankelyd i topp ved økende turtall. vet ikke helt hva som har skjedd her, men redd motoren er ferdig, med tanke på at den hadde satt seg i en halvtimes tid før man fikk start igjen. noen som har vært borti noe lignende, eller vet hva som kan ha skjedd her? PS det er satt i en nyere motor, litt usikker på fra vilken modell, men mistenker Jeep sin 2,5td motor. Takker for svar
  9. Uansett så er det ikke ideelt at subbene spiller i stereo, vil jo ikke spille synkronisert da. så dem må spille i mono, dette gjelder både med og uten skillevegg. men definitivt viktigst når man ikke har skillevegg.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår