Gå til innhold

Moldvarp

Bruker
  • Innholdsteller

    1,122
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Moldvarp

  • Bursdag 03/25/1981

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    P11-144
  • Biltype (eks Audi)
    Nissan
  • Årsmodell (eks 1995)
    2000
  • Yrke eller sivil status
    Automatikk Mekaniker
  • Motor (eks 1.6)
    QG18DE

Contact Methods

  • Website URL
    http://home.no/moldie
  • Bosted
    Rogaland

Moldvarp's Achievements

Oberstløyntnant

Oberstløyntnant (8/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. Uten og ha noe bakenliggende fakta på emnet, påstår eg fremdeles at Stagea er mer en Stasjonsvogn utgave av Laurel C34, enn en stasjonsvogn utgave av Skyline R34. Stagea'n med RB heter tross alt MC34.. Og Laurel er det jo ganske rimelig forsikring på. :) Bare passe på og legge fram data'n til forsikrings selskapene i din favør.
  2. Nedover går motor og girkasse i 1 ja. Skal du lirke det oppover er det en fordel og ta av girkassa. Drivakslingene sitter bare med låseringer inni kassen. Bruke et stort skruejern og vippe dem ut, eventuellt et godt napp med en glidehammer.
  3. Var ikkje senere en i går eg såg noen som ikkje kunne rygge her i mitt eget nabolag. Hvordan får man lappen når man ikkje kan rygge? Var liksom en nesten helt bein vei rett bakover, og hun knerta nesten alle søppeldunkene, men kom til fornuft og stoppa opp heller. Greit nok at noen kanskje kvier seg for rygging. Men at man ikkje klarer det når man ikkje har noe annet valg?? -stum-
  4. Når ble Japan ikke en del av Asia? Forresten, er gitt ut som 4x4 i Europa og. Sjønt, bare P10 modellen.
  5. 40 er vel i grunn bare sagt for senking utover dette ofte (men ikkje alltid) gjør at fjæra mangler forspennet når demperen er i ytterst posisjon. Løse ting, liker dem ikkje og godkjenne! :D
  6. Holder med alternativ 3.... http://www.gate-opener.com/liftmaster_hardware_misc.html Og så kikker du på: Ikkje dyr heller! Men absolutt verdt det! :boxing Edit: En til og! :titties: http://www.hooverfence.com/catalog/entry_systems/traffic-control/traffic-spikes.htm
  7. Synst dem bare kunne fått viljen sin eg, og fått 30km/t over alt. Skulle likt og sett landets logistikk gå rundt da! grinchy
  8. Så lenge folk kan lette litt på gasspedalen, og på død og liv ikkje skal ligge 1 bil lengre framme i køen, så glir trafikken tåligt greit uansett kor du lapper inn. Eg er mer av oppfatningen om og flette inn så snart det er en luke, og ikkje strekke det til endes for og hilse på en som absolutt ikkje skal flette. Er som regel da det stopper. (tenker nå på akselerasjonsfelt til motorvei for eks.) Men er jo derfor det blir stopp i trafikken, for alle kjører etter sin oppfatning av trafikken. :driving
  9. Mener det stod laveste fast montert del skal være minimun 8cm over bakken ja. Fant et innskannet dokument fra Statens Vegvesen der det stod følgende: " Minste bakkeklaring 8 cm til faste deler (m/fører) dersom ikke annet er angitt i for eksempel TÜV - Testen. " Hvor relevant det er i dag, eller om dem i det hele tatt bryr seg om noe annet en egen mening er uansett vanskelig og vite. Edit: Er vel punkt 4. i sjekklista for å godkjenne et senkesett.
  10. Hvilken motor er det? Hvilken årsmodell Primera?
  11. Vist det er en Lik bil som kom med skivebremser bak, ville eg tatt dei delene der og satt over. Og få godkjent "hjemmemekk" på bremsesystemet, kan du bare drømme om!alacocaina
  12. Ofte brukt og skru en T eller Y splitt inn der orginale oljetrykk bryteren sitter, og kjøre temp sammen med den. Ikkje største oljeflyten forbi når du flytter tempmåleren litt ut fra blokka, men det funker, tar bare bittelitt lengre tid før akutell temp viser. Trykkbryteren blir ikkje påvirket av og bli flyttet litt på.
  13. Hehe, godt det bare var bagasjen da. Husker bestemoren til dama forteller om bestefaren en gang han skulle ut og vaske bilen i en slik automat. Midt på sommeren, godt og varmt = ALLE vinduene nede + Takluka helt oppe, og ikkje koble sammen det før vannet begynner og sprute inn. :idea: Han hadde vist aldri vert så "Forbanna" før, eller etter det! :tannløs:
  14. AE86 er vel en greit eksempel på lav vekt og beskjedent hk antall som fungerer Ok til drifting. (trening i det minste) Den har en drøye 150 hest, forholdsvis lav vekt og er en Ok Bånn gass drifte bil. Tør du presse dem fysiske grensene, så burde det gå med en 320. Ribb den helt ut, ta vekk ting som stjeler hest fra motoren og gi flat fjøl! Men klart, dette er bare spekulasjon fra min side. Er det vått på veiene, funker det ok med en Laurel med 130 hest og sveisa sperre og! (Les: stort sett god gammel sladding man ender opp med, men mulighetene er der)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår