Gå til innhold

beinet

Bruker
  • Innholdsteller

    17
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om beinet

  • Bursdag 07/10/1981

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Biler
  • Modell (eks S4)
    90 / Passat
  • Biltype (eks Audi)
    Audi / Volkswagen
  • Yrke eller sivil status
    Gammel plast klasker
  • Motor (eks 1.6)
    2,3
  • Fylke
    vest-agder

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Norge

beinet's Achievements

  1. Hadde selv litt vann i bagasjerom/hjulbrønn, dette kom inn via bremselyset oppe på bakluka. Tok ut bremselyset, og satt det på plass igjen med silikon, siden det har problemet vært løst. Viktig at bremselyset er helt
  2. Hei godt folk Er eier av en golf hvor jeg sliter litt med å finne feilen på clutchen, håper noen her har vært borti samme problemet og kan hjelpe. For en månedstid siden kjørte jeg reservoaret under inntak til clutch master, etterfylte og luftet på slave, men etter denne seansen mister jeg trykket ved slurekjøring (køkjøring og rygging) Ved normal langkjøring klarer jeg å opprettholde trykk/lage trykk. Er pr dd litt usikker på om jeg har et forbruk av bremsevæske. Har sett etter væske uten resultat, Er master gåen? Fortsatt luft i systemet? Eller slave i gearkasse? Takker for gode svar B
  3. Da er annen pumpe testet (NBS) den løfter også dysene, ikke tegn til spyling... Da må vi vel teste andre heveselyndere??
  4. Hei. Jeg sliter veldig med å få lyktespylerene til å virke på min passat 3b etter at dette ble oppdaget på siste pkk. (Har original xenon) . Har byttet pumpe motoren (billig ebay) da den forrige var helt kaputt. Den nye starter men klarer ikke å pumpe opp dysene. Setter strøm på pumpen direkte fra batt. Da virker hs veldig fint. Vs løfter seg men det kommer ikke væske ut. .. (Kommer væske rester ved bruk av trykkluft) Hva kan være galt? Den nye pumpa er dårlig + v. dyse? Bare v. dyse?? Rele?? Håper på snarlig hjelp... Beinet
  5. beinet

    Sikring nr 5

    Hei Er det noen som har erfaringer med at sikring nr 5 ryker hele tiden? (går til ute temp og climatroniken) Bil: Passat 1,9tdi 4motion 2000mod. Takker for alle innspill
  6. 1,8 pg 2,0 bensin finner du vel ganske sjeldent i Audi 90?:) Men Har vært utefor at insprøytniga til disse har kølt seg litt og at 2.0 får fort litt olje forbruk, 2,2 - 2,3 er bombesikre. 2,6 og 2,8 er også gode motorer, men her er det som regel godt brukt,derav noe høyt oljeforbruk, ellers helt herlige å ha under panseret.
  7. Går utifra at dette er en 2,2 - 2,3 l motor, disse går glatt 300.000 med litt stell. Svakhetene på disse bilene er vel som nevnt over.Bremsecalipperene bak (håndbrekk henger). Har selv måtte bytte ut opphengsforingene på gearkasse og diff, (se på gearspaken om den vibrerer veldig ved gass-slipp) Bytter du ikke disse da, risikerer du å få ei gearkasse som hopper ut av gir. Dette skjedde men min bil. km da var vel ca 270.000 Ellers vil jeg påstå at dette er den beste bensin motorene som Audi har produsert, Det samme vil jeg si om karosseriet.
  8. Nå er jo senke fjærene på. Hvor er bildene??????????????????
  9. Jeg får gåsehud av plast-klaskinga, så ut til å bli en fin båt da!
  10. Takk for svar. som du kanskje ser, tok slaven kvelden for et halvt år siden, funker fint enda, Vipper liksom ikke bare ut kassa for morro skyld, (dett er en quattro også) 3 drivakseler + 10 - 15 skruer rundt huset, har byttet kasse så veit hvilken jobb det er Så foreløpig er jeg veldig fornøyd
  11. Om noen andre lurer på dette: Byttet slaveselynder kvelden etterpå - tut å kjør. Clutchen er fin enda
  12. Hey Jasså du fikk skiltene til slutt, sabla grei kar han som hentet dem. NB! Vi venter i spenning på fortsettelsen :partyon::partyon:
  13. Hei Ønsker å kjøpe en golf gtd i sør norge, noen som kan hjelpe? :D
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår