Gå til innhold

AnDtHo

Bruker
  • Innholdsteller

    1,744
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om AnDtHo

  • Bursdag 10/07/1983

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    A4
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1998
  • Motor (eks 1.6)
    1.8TSQ
  • Fylke
    Akershus

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.teamsideways.com
  • Bosted
    Skedsmo

AnDtHo's Achievements

Brigader

Brigader (10/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. Da er det på tide å melde seg på NCL Cup runde 4, søndag 11. september 2011 på Gardermoen Raceway! Porten åpnes kl. 8.30, kjøring starter kl. 9 og avsluttes når folk er fornøyde, senest kl. 17. Vi opererer med bindende påmelding og forhåndsbetaling (ingen refusjon!). Det vil si: Kostnaden for deltagelse på et treff lyder på 300kr om du betaler inn slik at pengene står på vår konto senest en uke før treffet, og 400kr om du i stedet betaler cash ved oppmøte på treff. Det er kun de som har forhåndsbetalt som er sikret deltagelse, dvs ved oppmøte på løpsdagen er det "førstemann til mølla" på evt. resterende plasser - vi er konsekvente på max 20 biler. Inngang for publikum er gratis. :) Betaling utføres slik: Etter at ditt navn er oppført på deltagerlista, betal kr 300,- til NCL sin konto 0534 31 39839, og merk betalingen med ditt navn og startnummer slik at vi får registrert betalingen din umiddelbart. Betalingen din vil bli bekreftet på PM i løpet av noen dager. Ved spørsmål angående din påmelding eller forhåndsbetaling, send meg en PM. Denne rutinen ble innført fordi vi har erfart at det er mange som melder seg på treff på forumet, og bare lar være å møte opp. Dette gir stor usikkerhet både med tanke på at NCL Crew er bundet til å dekke baneleie uansett oppmøte, vær og forhold, og at det er vanskelig å beregne antall deltagere. Vi deler opp i 4 klasser: Klasse 1 - Over 8kg. pr. hk Eks: En bil på 1200kg. kan ha opp til 150hk. Klasse 2 - Fra 8kg. pr. hk til 6kg. pr. hk Eks: En bil på 1200kg. kan ha mellom 150hk og 200hk Klasse 3 - Fra 6kg. pr. hk til 4kg. pr. hk Eks: En bil på 1200kg. kan ha mellom 200hk og 300hk Klasse 4 - Fra 4kg. pr. hk og under. Eks: En bil på 1200kg. kan ha fra 300hk og oppover. Du regner ut din klasse ved å dele antall kg oppført i vognkortet på antall hester. Vekten er ekskl. sjåfør (75kg) og med kW som står i vognkortet. Hvis man har gjort endringer på noen som helst måte, vekt eller hester, skal man informere om dette eller ta det med i beregningen. Vi føyer til en kolonne i resultatlista som oppgir om dere kjører med slicks, R-dekk, performance eller "standard" dekk. Påmelding skjer på forumet til NCL her: http://noconesleft.com/forum/viewtopic.php?f=21&t=136 Mvh, Anders
  2. Da skjønner jeg hva som er problemet.. Skjønte liksom ikke at det skulle være så mye kaos rundt det her om bilen faktisk er en Rs2. Om det er en audi 80 som er ellers org bortsett fra 400hk + er det jo helt annen sak.
  3. Hvorfor er det så stort at bilen hadde 300hk? Har ikke Rs2 rundt dette originalt? :P
  4. Hei, Vi (racespec.no) samarbeider ikke med useriøse firma i den forstand. Firma du nevner eksisterer fortsatt, og vi har ingen samarbeid med dette annet en at en tidligere ansatt i nevnte firma jobber nå hos oss. Grunnen for at vi tok dette valget hadde flere praktiske og forretningskritiske grunner. Vi velger å ta til oss kritikk og håper å få den samlede forumbrukers tillitt over tid. Vi har stadig fornøyde kunder innom butikken vår og folk som handler via nettsiden. Vi har til nå ikke fått en eneste klage fra kunder som har handlet av oss. Og sånn ønsker vi å beholde det. :) Håper denne posten videre kun trenger å handle om MTS og deres kunder. Skulle noen ha direkte klager rettet mot mitt firma ang salg av varer eller annet så er dere velkommen til å åpne en post om dette. :)
  5. Vet ikke helt om jeg er enig med deg der, hvis folk ikke skriver noe om firma på nett så er det ikke noe problem. Men om folk skriver negativt så har det en stor innvirkning på firma sin omsetning. Folk på internettforum legger veldig raskt to og to sammen og får fem. Jeg har allerede opplevd at folk slenger dritt om meg som person på diverse nettfora, tilogmed folk jeg aldri har møtt eller som aldri har handlet av mitt firma. Og hvorfor kan du kanskje spørre? Jo nettopp fordi mitt firma er blitt nevnt i denne tråden, folk misforstår raskt og sier "dette er nøyaktig de samme folka, bare nytt navn" eller "ikke handle av dem, de tar pengene dine og sender aldri varen". Da skjønner man sikkert at det er vanskelig å drive ordentlig butikk når folk har dette som forutinntatte meningen. Vi er i vår bedrift to personer som aldri har hatt noe med MTS å gjøre og en som har sluttet i MTS og som nå jobber hos oss. Vi sender varer kun på oppkrav, vi tar aldri penger fra kunden på forhånd, noe som sikrer deg som kunde. Jeg håper at vi fra nå av kan la mts være mts og ikke spekulere noe mer i knytningene mellom min bedrift Racespec.no og MTS. Tusen takk.. :) Mvh, Anders
  6. Tror du misforsto Tersomme litt nå, siden vi sender ut varer på oppkrav så vil kunden få varen sin når denne hentes på posten uavhengig av mva eller ikke. Mva er noe vi ordner etterpå. Penger vil aldri forlate kunden før denne står med varen i hånda på posten. Ergo unngår vi problemet som oppsto i mts med forhåndsbetaling av varer og lang leveringstid fra leverandører. :)
  7. Vi ser det nå heller andre veien, vi unngår å gå i samme fella som MTS gjorde pga vi har med oss en som kjenner fallgruvene med leverandører som er trege osv. :)
  8. Heisann, gidder du gjøre litt research før du kommer med sånne utsagn? MTSautopart eksisterer fortsatt under nettopp mtsautopart navnet. Racespec.no er et helt nytt firma, uten knytninger med MTS annet at en av de tidligere ansatte i mts også jobber her.. :)
  9. Mobilnummeret vårt står nederst på forsiden og adressen til butikken står under "åpningstider" i menyen, men kan godt legge det mer synlig. Setter pris på innspill.. :) Ingen grunn til å lukte ugler i mosen, det stemmer at det er startet ny butikk i de gamle lokalene til MTS, denne heter Rac_esp*ec.no. Det stemmer, jeg er deleier og Nettside/shop ansvarlig i Ra*c_eSpec.no. Flere her kjenner meg sikkert ifra teamsideways, noconesleft eller powerdrift.no. Rac*espe_c.no er en nystartet bedrift uten knytninger til MTS annet et at vi har tatt med oss Terje på laget. Terje har mye erfaring på området, noe vi mener er viktig når man skal starte butikk for styling og tuning i norge. Vi oppererer kun med salg av varer på oppkrav, og vi legger kun ut lagervare på våre sider. Skulle varen til formodning ikke være på lager så sier vi ifra om dette. Dette sikrer deg som kunde. Jeg håper at dere som har noe utestående med MTS tar dette med dem direkte og at racespec blir holdt utenfor den pågående diskusjonen om MTS og deres kunder. Mvh, Anders
  10. Racespec.no åpner butikk på skedsmokorset (ved Kiwi/Jernia) førstkommende søndag (07.06) kl. 15.00! Det blir gode priser på åpningsdagen og det vil bli mulighet for en matbit. Du kan også stille ut bilen din skulle du ønske det. Racespec er leverandør av billig styling, tuning og multimedia til din bil. kart finner du her: http://www.racespec.no Regner med å se deg der!
  11. Ja så dem.. Regner ikke med at det finnes masse bilder av de andre merkene som var tilstede siden det var et ford treff.. Men så det var fotografer som tok bilder både i utgangen av slaktern og langsvingen som rette linsa mot meg når jeg sklei forbi, så det må da finnes noen som har noen bilder av bilen min.. :) Det er forresten denne bilen det er snakk om:
  12. Er på jakt etter bilder av min røde 200sx, kjørte en del på slutten av dagen søndag. :) Mvh, Anders
  13. Kom igjen folkens, dette er en genial måte å få testet seg selv og bilen på en lukket bane.. Meld dere på! :)
  14. Da braker det løs med årets første treff. Vi i Teamsideways har nå jobba en stund men konseptet NoConesLeft.com Med dette har vi tatt steget videre fra treff vi er kjente med fra før, og føyd inn mer konkuranse, utfordringer og morro! http://www.noconesleft.com Program 08:00 - Portene Åpnes 08:30-09:00 - Registrering og betaling: 08.30 - 09.00 09:00 - Førermøte 09:20 - Trening starter (Etter førermøte) 12:30 - 13:00 - Lunsjpause 12:30 - 13:00 - Registrering og betaling (For nyankomne) 13:00 - Førermøte 13:20 - Løpstart 21:00 - Portene stenger Parkering: (Sett fra banen) Depotparkering holdes på høyre side bak teltet. "Kø" holdes på venstre side. Publikum og hengerparkering er ved "betongplassen" Påmelding Påmelding skjer på NCL forum her: http://teamsideways.com/phpBB3/viewtopic.php?f=55&t=1486 Påmelding anses som bindende tre dager før løpet, man kan trekke sin påmelding før dette. Dette blir da altså før kl. 24.00 Onsdag 22.04.. Betaling Forhåndspåmeldte betaler 300,- for kjøring (trening og løp) Påmelding i porten på løpsdag koster 400,- Parkering og inngang er gratis. Betaling gjøres ved registrering løpsdagen, ta med nøyaktig beløp, vi veksler IKKE! Registrering Registrering gjøres for trening og løp klokken: 08:30 - 09:00 eller kun for løpet klokken: 12:30 - 13:00 (prisen er uansett den samme) Baneoppsett Baneoppsettet blir veldig likt det som er brukt tidligere, men med en liten vri. Trykk på bildet for på få en større versjon. Regler Regler finner du på hjemmesiden vår her: http://noconesleft.com/regler.html Vi anbefaler alle å lese disse og FAQen vår http://noconesleft.com/faq.html Vi ses!! Mvh, Crew
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår