Gå til innhold

Nitros

Bruker
  • Innholdsteller

    460
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Nitros

  • Bursdag 02/25/1985

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    kvinnfolk
  • Modell (eks S4)
    G60
  • Biltype (eks Audi)
    Volkswagen
  • Årsmodell (eks 1995)
    1991
  • Yrke eller sivil status
    Energi Minister.
  • Motor (eks 1.6)
    1.8
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    ja

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.neger.no
  • Bosted
    Nordland

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Nitros's Achievements

  1. Nitros

    Senkepapirer.

    Trenger TUV papirer på senkesett 40/40 jamex om noen har.
  2. Nitros

    Tenningslås.

    Står ikke noe navn på nøkkelen og den er mistet laaangt fra hvor jeg har bilen for å si det sånn :)
  3. Nitros

    Tenningslås.

    Snakket med VW og de trengte bare registrerings nummer så skulle de lage ny tennings nøkkel. forhåpentligvis så er ikke tenningslåsen byttet av en tidligere eier. isåfall må jeg kansje demontere hele låsen for å finne rette nummer på låsen, eventuellt bytte låsen.
  4. Nitros

    Tenningslås.

    Var så lur å mistet den nøkklene til bilen så lurer på om det er samme på modellene? jeg har ikke startsperre i nykkelen. er en egen dings man bruker til det. Eventuellt noen som har tenningslås med nøkkler? gjerne med låse sylinder til resten av bilen også. Mulig å bare bytte låsesylinder kansje?
  5. sett en T på slangen til bensin trykkregulatoren. Så blir det så bra så.
  6. spray med startgass der du tror det er lekasje og hør om bilen ruser seg. Har du tomgangsregulator? de kan også henge seg oppe slik at den nykker. henger gassen seg oppe?
  7. som regel lmm som lager sånt. vet ikke om det er lmm på din bil da.
  8. men det høres gått når du skal låse.
  9. Er som regel en 13mm mutter som holder den fast. Aldri sjekket på corrado da. Så vrir du på lokket for å justere.
  10. kan bytte drivknuten. men de koster like mye som en brukt drivaksling med knute på.
  11. det er sikkert bare drivknuten
  12. mener på det skal være egen reim til servoen ja.
  13. Finn fram et multimeter. Ta av + polen på batteriet. Sett multimeteret på ampere måling og koble det imellom batteri og + polen du tok av. Noter målingen, skal ikke være mer en noen få mA. Start med å napp ut sikkring for sikkring, og se om målingen går ned. hvis du ikke finner kurs, så begynn med å koble fra ting og ledninger. Finner du ingenting? koble fra dynamo og starter. Dynamoer kan stjele strøm like my som de produserer. Eneste måten du finner noen små motstands kortsluttning er å måle deg fram som jeg sa over. men er vel neppe noen direkte kortsluttning.
  14. passat og golf passer.Du finner også på Nbfbildeler
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår