Tror ikke akkurat prisen på en Lambo vil synke så mye akkurat. Om 10-15 år er de fortsatt (om ikke mer) være klassikere og uoppnåelige for de fleste. For ikke å snakke om sjeldne.
Har en liten følelse her at de flete som sitter her og påstår at Coutachen er stygg aldri har sett den live...Joda. Diablo er pene de, for all del. Men rent designmessig syns jeg de ligner mer på en plastikk-ræser en det Countachen gjør. Råere design en hva man finner på en hvit Countach må man langt tilbake på 60-tallet for å finne. Den vingen på Countachen har overhodet ingen ting på den bilen og gjøre, etter min smak.
Når det gjelder valg mellom Ferrari og Lambo har jeg ikke vært i tvil! Det er kun Lambo som virkelig har gått sine egne veier når det gjelder supersportsbiler. Ikke bare de sisste modellene, men også når det gjelder klassikerne. Lambo har ikke den "pøs-på-med-masseproduksjon" holdningen som Ferrari har. Kvalitetsmessig har jeg ikke den ringeste peiling på å uttale meg om, da jeg selvsagt aldri har hatt noen av de. Men å legge skylden på Ferraris oppførsel i F1 for å ikke like bilene ser jeg overhodet ikke noen fornuftig sammenheng i. Det blir rett og slett for dumt. Hva skal man si om Lambo da? De har jo ikke vært med i F1 på flere 10 år engang...(Det viktigste dog er at Ferrari ikke vinner f1 hehe ;) )
Elsker Lamborghini jeg, og spesielt Countach og for ikke å snakke om Miura (1966-1973) og Islero (68-70). Fremtiden ser også svært lovende ut for Lambo med tanke på den sisste Reventòn som ble vist nå i Frankfurt.
Åja...Hvem pokker er det som trenger komfort i en slik bil? Skal du kjøre bil, eller skal du kjøre sofa ;)