Gå til innhold

Frank_84

Bruker
  • Innholdsteller

    393
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Frank_84

  • Bursdag 12/20/1984

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil, fiske og fjell, party og soving
  • Modell (eks S4)
    Manta GT/E
  • Biltype (eks Audi)
    Opel
  • Årsmodell (eks 1995)
    1978
  • Yrke eller sivil status
    Bilmekaniker med fagbrev - Utdannet rigger offshore
  • Motor (eks 1.6)
    C20XE
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    M-Tech PowerCap - EDS 170hk chip - Planer om nye stempel(9:1), H råder, ARP bolter, MLS toppakning, datasprut og Garrett GT turbo..
  • Fylke
    Troms

Contact Methods

  • MSN
    fabergly@hotmail.com
  • Bosted
    Harstad

Frank_84's Achievements

  1. Gammel tråd på Manta'en min jo :D Hehe..
  2. Kjempe bra tilltak :) Var greit treff sist på Aspelund.. :) Men bilutstillingen var litt for langt borte, og DB Drag fikk alt for mye oppmerksomhet me tanke på interessen blandt publikum.. :) Jeg skal gjøre mitt for å dukke opp på nytt treff i Juli..
  3. RS2'en er ikke 1100hk, Bygges med håp om ca 900hk når mappet på E85 og ca 600hk når mappet på 98oktan. Så idag en 08/09(?) Impreza STI på prøveskilter og Tor&Bjørns Autoservice skiltplater..
  4. Strippa bort no rust så du får se bak "kulissan" kor d ser ut? :P Bynt å demontere motoren?
  5. Må jo ha litt å pjuske me.. Sånt man får når man kjøpe 2dørs Ascona B tel vrakpantn.. :p Men et bar nye kanala, no 4kantstål å en del stål plate så bi d gulle godt igjen.. :p
  6. Bare for å vise litt hva du har å jobbe med.. Begge kanalene er opprusta og store deler av gulvet, og bakvangene er gjort en ganske dårlig sveisejobb på, for at bilen skulle gå igjennom sist EU-kontroll.. Sett bort ifra dette ser bilen veldig bra ut rustmessig.. Noen bungler og slikt er det jo også.. Får bare stå på og se hvor det går.. Nok å pjuske med her.. :p
  7. Stemmer det 0001, Så deg på Gatebil campen 06.. :p En kompis hadde bilen din for noen år tilbake siden, her i Harstad.. :)
  8. Motoren laus eller i bilen? Kjekt å vite om du trenger rulle eller motordyno.. :p Men noen kompiser i Fredrikstad veit av noen som har dyno til nav'ene.. Rotortester.. Kan jo kanskje høre med dem om hvem som har den, og om de kjenner til om de mapper DTA..
  9. Her kommer æ me en brøler.. :p Få tak i 324tD veiv, org 320 råder og org 325 stempel.. :p Klask sammen å sett me 2.7liter lavkomp.. Bunndelen skal klare å leve med 3-400hk da.. Får man enda H-råder(omså kina) og nye stempel så er det bare å ballansere veiva så er bunndelen go førr TNT! :p Så en svenske kjørte over 700hk på det oppsette.. :p
  10. Da høres vi nermere over helga.. :) PS: Venter spent på bilder av innsuget.. :P
  11. Leita i arkivet etter tråder eller? :p
  12. Er jo tilbake i byen over helgen, og da i mangel på arbeid trenger jeg noe å fylle dagene me.. Såe, du har nu mob.tlf nt mitt ;)
  13. Min gamle Omega 2.6i GL, ombygd til 3.0 24v manuell, solgt til Bodø.. Gamle Omega'en til en kompis.. Godkjent ombygd til 3000 24v.. Ble siden ettermontert turbo på denne av Autotrim, den gikk grusomt godt, men rust tok knekken på den.. :/
  14. Alle i Sverige er også brukt import.. Sist jeg pratet med Stefan Engstrøm som har nr.940 så hadde han importert ca 35biler til Sverige dær 2 var eksportert videre til norge(nr.0473 og nr.0483).. Og er jo noen som har importert biler selv til sverige.. Så ja, det er noen eksemplarer der..
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår