Gå til innhold

tiny_one

Bruker
  • Innholdsteller

    85
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om tiny_one

  • Bursdag 10/06/1976

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    A4 Avant TSQ
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1998
  • Motor (eks 1.6)
    1,8t
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    FMIC, K04 Turbo, 3" m/Race cat, BSR Steg 4

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    94010
  • Bosted
    Lillestrøm

tiny_one's Achievements

  1. Jeg fant koblings beskrivelse på en dansk sidfe (husker ikke hvor, men googlet det opp) Og skal gjøre ett forsøk på bytte i løpet av 1-2 uker. Kan ikke skjønne at jeg trenger rele. Tror dette bare gjelder noen få biler, men andre lykter enn mine......
  2. tiny_one

    Cd-veksler?

    Vet det finnes iPod kit til de fleste Audi, i steden for CD veksler, enkle greier
  3. Er det noen av dere som har med høydejustering i lyktene deres ?? Savner koblingskjema over dette, for de er i egen plugg nå og skal i felles pluggen på de nye....
  4. Har leita forumet opp og ned, og finner bare forklaring på hvordan mekanisk å bytte til facelift lykter på min '98 A4 Har noen koblingskjema og ev. deleliste på denne jobben ???
  5. Du kan også titte på denne siden: http://www.42draftdesigns.com/
  6. Har kjørt på BSR filterkit (BSR OptiFlow) i noen år, og ikke hatt noe problemer.... ( http://www.autopower.no/optiflow/optiflowside.htm ) Bare pass på å ikke ha for mye olje på det...
  7. Jeg har, og er veldig fornøyd. Bare pass på at du ikke har på for mye olje etter vasking, så holder LMM. BSR har norsk forhandler, husker ikke akkurat nå, men det er bare å søke opp.
  8. Det er ikke noe problem, stakk bare innom ett "monteringsverksted" og lånte verktøy der, løsna spilleren og gjorde resten hjemme :-) Har forresten lagd basskasse i reservehjulsbrønnen, så tart den ikke opp unødvendig bagasje plass. Ble meget fornøyd faktisk. Men det tok LANG tid, og mye sliping for å få den så stor som mulig. Fikk plass til en 12'
  9. Stemmer, den heter AJL. Er ikke noe problem med 240 HK, men husk at org clutch ikke tåler mer enn 400NM Skal ikke være noe problem med 300HK heller. Tåler fint 1,3bar. (men tviler på om org bblåsa liker det)
  10. Hvis det er de sorte neders på døra du snakker om. Så er det ett kjent problem at festene ruster i stykker. Bytt heller hele lista, er ikke så alt for dyr......
  11. Vil annbefale BSR sitt filter kitt, da får du det du trenger av skjerming ol. også. http://www.bsrab.se/products/n32/o4/ Autopower som er norsk forhandler
  12. Ang. turbo bytte, se her. http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=44230
  13. Når du finner ut hva som står på plata er det bare å gå hit: http://www.turbodriven.com/en/productsearch/ så finner du litt mer info..... Og litt mer info her... http://www.turbocalculator.com/kkk.html
  14. Jeg har også BSR sitt "JR Kitt" på min 1,8 TSQ. Det fungerer veldig bra :-)
  15. Stemmer at man justerer hardheten på toppen av tårnet. (med egen medfølgende "nøkkel") Før du justerer på høyden bør du rengjøre gjengene så godt som mulig, skal ikke mer enn 1 sandkorn til før det skjærer seg. Og husk å smøre godt når du skrur... Forstillingskontroll er absolutt å annbefale etterpå, hverfall hvis du er glad i dekkene dine.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår