Gå til innhold

Cozzie

Bruker
  • Innholdsteller

    1,773
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Cozzie

  • Bursdag 10/30/1984

core_pfieldgroups_99

  • Biltype (eks Audi)
    Audi

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Norge

Cozzie's Achievements

Brigader

Brigader (10/13)

10

Nettsamfunnsomdømme

  1. Får jo litt vondt i halsen når jeg innser at den er solgt :O) Men det blir veldig spennende å følge med på utviklinga her nå :) Har tross alt kjørt C4 i 9 år nå. På tide å prøve noe annet kanskje :D Veldig merkelig å se sin egen bil bli kjørt av andre på motorveien side om side. Spørs om jeg ikke kommer til å angre når jeg ser hvor bra den kommer til å se ut når den har fått skikkelig shining og ny lakk :) Blir værtfall en del photoshoots i sommer tenker jeg :D
  2. Hehe, så denne bilen i siste serie av "Politiet" på TVNorge. VF13662. Noen som har en komplett liste over sivile i Trondheim?? Fant den fort her på BF da jeg søkte på regnummeret på google :D
  3. Her kan du legge ut bilder av anlegget ditt i din Audi 100/A6/S4/S6 C4 :) Trenger noen idéer til pene/anonyme installasjoner for basskasse i avant. Tenker eksempelvis å bygge kasse langs bakseteryggen til veggene, plassert under rolloen.
  4. Du får MTM 303 for original mapsensor (2.5 bar) og 3.0 bar. Om du skal ha det på original turbo får du ikke mer enn 280-290 hk uansett. MTM 303/315/330 er ommentrent samme chipper beregnet for forskjellig motoroppsett.
  5. Du vil også kunne se det på hvilken type radiator du kjører med. R134a "krever" tynn plastradiator, mens R12 har en stor tykk radiator. Sistnevnte radiator blir for lite effektiv på R134a. Ved ombygging fra R12 til R134a må pakninger byttes på hele anlegget. R12 selges ikke lengre for AC, men du kan nok sikkert få tak på den om du vil.
  6. Jeg gikk på en brøler da jeg hadde girkassa mi nede. Jeg bøyde staget da jeg satte kassen inn.. så måtte ned med staget og rette det opp. Ikke noe sånt som har skjedd hos deg? Høres veldig likt ut :)
  7. Litt forskjell på S4/S6. S4 har 4 bolter foran. To dukker opp når du tar av frontlyktene. De to andre finner du når du tar av dekslene i fangeren. På siden er det bare å dra dem ut av sporene. Følg med på eventuelle fester i innerskjermer. S6 har kun to umbrakobolter som holder fangeren på plass, fra gitterene, ellers likt. Bak er det et sett bolter på hver side. I avant finner du dem ved å skru opp chromedeksler og litt kledning i gulvet/siden. Dem går gjennom støtfangerbraketten, og mener du måtte holde dem igjen under bilen. Sitter også en brakett her som faller ut når bolten er løs. Som vanlig, skjekk om fanger er festet i innerskjermer med nagler etc. Samme fester i siden som foran. Kan sitte ganske godt bak, så er bare å ta fram litt muskelkraft :) Noe i den duren..
  8. Hehe, ja hvem har ikke leka med sort tape? Min første bil:
  9. Så denne eksklusive bilen i dag: Hadde kun telelinsa på, så fikk ikke med hele bilen i bildet
  10. Hvis du ikke er skikkelig, skikkelig forelska i bilen du har, så kjøper du heller en S4/S6 ;) Tror dette blir dyrere enn du kanskje ser for deg. Dessuten passer vel ikke femmeren hvor det tidligere har stått en V6. Bare det å bytte fra automat til manuell krever en del ombygging i seg selv. En ting til.. du har ikke quattro? Da skal du værtfall bare legge ballen rolig ned på bakken ;)
  11. Dette gjør du selv.. Her har du info: http://www.12v.org/maintenance/index.php?section=tr&ss=hvac&ch=ccodes&v=1
  12. Lese ut feilkoder fra klimaen
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår