Gå til innhold

bjørn

Bruker
  • Innholdsteller

    956
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om bjørn

  • Bursdag 01/01/1981

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.tuningparts.no
  • Bosted
    Oslo

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

bjørn's Achievements

  1. Selger noen røde, ubrukte, 6-punkts seler fra Sparco. Vennligst se annonse på Finn: FINN.no - Mulighetenes marked
  2. Har noen gromme deler til salgs, vennligst ta en kikk på Finn-annonsen: FINN.no - Mulighetenes marked
  3. Jeg har en del deler fra en 740 turbo (1986) som er til overs og har ligget en stund. Det er ei komplett blokk med bunnpanne, råder og en del småtteri. Tipper stempla og så ligger et sted. Mellomaksel. Diverse småtteri (remhjul, luftfilterboks osv). Original downpipe med første potte. Kom og hent, alt gis bort. Finnes ved Lillestrøm. Ring 41300878 eller send sms. Bjørn
  4. Se detaljer på: Chevy Big Block Crank Trigger Kit - 8620 Ubrukt. Selges kr 1000 + evt. porto. Befinner seg v/Lillestrøm. Mob. 41300878 Bjørn
  5. Da jeg ikke lenger har interesse for dette selges bilen for kr 10000. Se annonse på Finn: http://www.finn.no/finn/object?finnkode=35120949
  6. Bilen har vært avskiltet i et par år nå. Bilen er en orginal TIC, vet ikke helt hva du mener med "godkjent med turboen". Noe nytt som har skjedd de siste par åra? Jeg har holdt på med husbygging i et par år og er ikke oppdatert på bilfronten. Bilen har stått i garasje siden.
  7. Se fullstendig informasjon i tråden: http://www.bilforumet.no/700-serien/180773-prosjekt-bjorns-745-turbodase.html Selges billig. Kom med bud. 20000?
  8. Ville kanskje trodd det var motsatt? STI'n stikker seg ganske greit ut i mengden med vinger og scoop, mot RS2's relativt beskjedne utseende.
  9. Hei, jeg har lyst på en litt morsom 4x4. Budsjett <400k. Jeg har sett på STI'n fra rundt 2004 og RS2 (94-95). Fordeler/ulemper med disse bilene? Er det noen merkbare problemer med disse bilene? Subaru'n blir jo mye nyere bil, er det egentlig noen fordel? EVO'n er også en tøff bil, men ganske dyr har jeg sett. Noen grunn til at jeg burde se nærmere på den tross det? Takk for alle innspill..
  10. Alt i denne tråden selges til høystbydende: http://www.bilforumet.no/700-serien/180773-prosjekt-bjorns-745-turbodase.html bjornbra@gmail.com 41300878
  11. Denne bilen selges nå til høystbydende. Den har stått i garasje et knapt års tid, men må bort pga altfor mange prosjekter! Bilen befinner seg like utafor Lillestrøm. Kom med bud! bjornbra@gmail.com 41300878
  12. Hvis du har en orginal ECU som faktisk styrer AC og andre deler av bilen du ikke vil miste så er det vel ikke værre enn å beholde den (du bare flytter over motorstyringa til MS).
  13. Ja det er nok måten å gjøre det på.
  14. Joda, går ut i eksosen, men gjennom turboen først .. :)
  15. Jeg har et nysveisa grenrør som da følgelig er fullt av spon og støv. Finnes det en smart måte å få gjort det rent på?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår