Gå til innhold
Bilforumet.no

Ulvis

Bruker
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Defekt motor etter verkstedbesøk

    Kort oppsummering: Bilen er no solgt som rep.objekt (Ganske bra interesse på Finn.no for slike objekt forresten.) Det viser seg at det har vore slurva med oljeskift. Antakeligvis har den gått 40.000++ på siste olje. Om dette var medvirkande er uklart. Om ein moderne motor har 20.000 oljeskiftintervall så burde den kanskje ikkje "dø" av det dobbelte? (Antar at mange er uenige her) Men eg vil anta at dette vert eit ganske sterkt ankepunkt. Saka vart meldt til Forbrukerrådet men ikkje igangsett der då vi valde å trekke saka. Ved reklamasjon sit ein med all bevisbyrde og det blir litt "tungt". Dette vert "ris til eigen bak" sjølv om det opprinnelege momentet om at verksted burde kunne avdekka og forhindra hendelsen fortsatt murrar i bakgrunnen. Uansett - på tide å legge dette bak seg. Har kjøpt elbil, jippi ;-)
  2. Defekt motor etter verkstedbesøk

    Verksted vil heller ikkje tilby på ein mindre jobb då dei meinar at alt er påkrevd for å få bilen på vegen igjen. Så da så....
  3. Defekt motor etter verkstedbesøk

    Tenker en fin 2008 focus Ghia med 100k++ km kunne få 60-70' på en god dag. Men med 135k km , litt lakkrust etc ligg det nok litt under det. Verksted meinar rep typisk ligg på 100' så dei har liksom innrømma 50%, eller? Eit anna verksted kunne også gjere det for ca 50' så dette er bløff med tall.
  4. Defekt motor etter verkstedbesøk

    Jesper1201, for 80.000,- er den din :-)
  5. Defekt motor etter verkstedbesøk

    49.500 var sum. 18.000 er delsum for byttemotor. Har allereie blitt bydd 18' for bilen som rep.objekt. Vil bytte til elbil pga bompenger så salg er aktuellt. Litt surt å gi opp tapet som er påført av verksted.
  6. Defekt motor etter verkstedbesøk

    Verksted har avvist reklamasjon. Sak er sendt Forbrukerrådet. Verksted har gitt eit tilbud på kr 49.500,- for byttemotor m/turbo (18.000), partikkelfilter, reg.reim, clutch, AC service, div småmateriell og arbeid (10.500,-). Muligens eit bra tilbud, kva synest de? Vil i utgangspunktet selge bilen men tvilar på å få meir enn 50-60 sjølv etter evt slik påkostning? 2008 mod Focus Ghia stv, 135k km.
  7. Defekt motor etter verkstedbesøk

    Ja, eg kan til ei viss grad forstå at manglande symptom med røyk og ulyd gjer at ein kjem inn på feil spor. Men det er nettopp det som er sakens kjerne her, om ikkje verkstedet si kompentanse og erfaring burde likevel fange opp dette. Utgifter til turbohavari er naturleg for meg å dekke sidan dette truleg var opprinnelig hendelse. Følgefeil på verksted håpar eg på eit kompromiss for.
  8. Defekt motor etter verkstedbesøk

    Det var ein av Oslo større aktørar. Merkeverksted. Har høyrt med Forbrukerrådet. Det må reklamerast skriftleg før dei kan gå inn i saka. Verksted får 14 dager svarfrist. Sentralt tema blir om tenesten er fagmessig utført og helst eksternt vurdert. NAF er også underretta og kjem forhåpentligvis med ei anbefaling.2 andre verksted og fleire andre 'lekfolk' har umiddelbart vist til turbo utifrå første symptom.
  9. Defekt motor etter verkstedbesøk

    Fleire har umiddelbart antyda turboproblem. Eit oppegåande verksted burde vel også diagnostert det utfrå meldte symptom?
  10. Hei. Bilen (2008 mod) vart satt inn på verksted etter ein hendelse der det under køyring kom plutselig "raklelyd" frå " det indre" som varte nokre sekunder og litt røyk (blå?) vart observert i bakspeil. Diagoselamper indikerte motorfeil og motor effekt vart dårleg. Verkstedtime vart bestillt.På verksted viste diagnose problem med trykk over partikkelfilter og det vart satt i gang prosedyre med avbrenning av dette. Dette involverte køying av motor på høgt turtall over lengre tid. Visstnok kan dette pågå i ein halvtimes tid, kontrollert av diagnose-PC. Etter ei tid (ukjent for meg kor lenge) rusa motor opp ukontrollert. Denne vart nok stoppa på eit eller anna vis, men etter det er det ikkje mulig å få start på motor. Det vert spekulert i om motor no er defekt. Motor har antakelegvis sugd olje og forbrent denne ukontrollert. Verksted antydar også at peilepinne viser at det er høgt oljenivå. Verksted er avvisande til ta ansvar for denne hendelsen. Første kontakt med verksted var etter at havariet hadde skjedd, det vart ikkje spurt om prosedyre skulle iverksettast og kva evt risiko ville vere. Mitt spørsmål er om det er rimeleg ? Eller kan eg halde verksted på noko vis ansvarleg ? Er det fagmessig godt handverk å iverksette slik test utan å kunne avbryte kontrollert ? Mvh Erik U.
×