Gå til innhold

2Lbrakk

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

2Lbrakk's Achievements

  1. Hørt om flere som har kommet gjennom EU uten problem med fjernet dpf? Isåfall blir det å sette inn uoriginal dpf ja, takk for hjelpen!
  2. Mulig det også kan være dieselpartikkelfilteret ditt, har samme problem med min b7 2.0tdi. Min "lugger" veldig ved gasspådrag, men når den kommer opp mot 2500 omdreininger går den fint og jeg hører turbo begynner å blåse. Skal fjerne dpf nå, da det har vært et utrolig irriterende problem
  3. Hei, har nylig hatt problem med dpf på min Audi A4 b7 2.0tdi. Har vært på verksted og fått renset filteret og kjørt regenerering på det. Funket helt fint inntil for et par dager siden da jeg kjente bilen begynte å lugge igjen, prøvde å kjøre tvungen regenerering på det selv, men uten nytte. I dag tettet filteret seg helt og bilen starter ikke. Ringt verksted og de sa jeg hadde to muligheter, enten kjøpe nytt dpf(22000kr), eller fjerne dette helt. Har bestemt meg for å fjerne det, da jeg ikke orker å bruke en månedslønn på å kjøpe nytt for at det samme problemet kan oppstå igjen. Lurer på erfaringer rundt fjerning av dpf? Og om noen vet om noen verksted som tar på seg bortkoding av dpf(motorlampe og dpf lampe) i nærheten av Fagernes i Valdres? Hva skjer om jeg velger å ikke kode bort dpf? Takk for svar!
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår