Sendte bilen til merkeforhandler og her er konklusjonen:
HAR SKIFTET KOBBERPAKNINGER PÅ TO DYSER, ETTER DETTE VIL IKKE BILEN STARTE
Merke/type Reg.nr. Chassisnr. Eier Bruker
Rep.dato Km.stand Reg.dato Produktnr. Deres ref.
Faktura
DRATT BIL INN, UTFØRT KORTTEST. KONTAKT PÅ DYSE NR 4 VAR IKKE PÅ. STARTER IKKE. KONTROLLERT RETUR PÅ DYSER, STOR LEKKASJE PÅ DYSE 1, MÅ SKIFTE DYSE NR 1
Sum Diverse avgifter og avrundinger
Verkstedsmateriell Kildesortering Myntavrunding
Sum
Antall
Stk.Pris
Beløp inkl. mva
1875,00
1875,00
Litt min egen feil da jeg åpnet den ene dysen dor å komme bedre til og ikke tenke over at det ikke er så lurt med høytrykksdyser
Merkeverksted skulle ha 7000NOK for ny dyse men har klart å skaffe den fra andre for 3500NOK(ny) men merkeverksted skal bytte den da den må programeres
Blir spennende å se hva denne bilen kommer til å koste meg til slutt med all utbedring som må til:
Må gjøres:
Håndbrekk og dårlig bremse effekt bak
Skal fikses på sikt:
4x4 defekt (innkobling kasse - mellomaksel)
bakstilling ( får denne overhalt fra Polen for ca 2000NOK
Jobber ekstrajobb som bilberger på Geilo så jeg har jo litt rabatt på deler heldigvis:-)