Gå til innhold

Hribe

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Hribe's Achievements

  1. Heisann. Jeg kjører en golf GTI 180hk som har litt problemer med clutchen. Når bilen har stått en stund i ro (ca 2 timer), så er det null trykk i clutchen, og jeg må dermed "pumpe" tilbake trykket i pedalen, etter noen pumpninger, så er clutchen slik som den skal. Noen som vet hva problemet er? Luft i systemet? Slavesylinderen som er ødelagt? Det drypper også litt rød væske fra motorrommet... Kan dette være bremse/ clutch væske?
  2. Heisann. Jeg kjører en golf 4 gti med 180 hk originalt. Jeg vurderer å montere dumpventil, for å få den populære lyden som alle vil høre fra en turbo. Jeg vurderer også å montere åpent filter på den. I ettertid har jeg fått høre at man kan bytte kun resirk ventilen, og montere åpent filter.... Og dermed har man samme lyd. Noen formeninger rundt dette? Resirk ventil eller dumpventil? Åpent K&N filter eller lukket K&N filter? Hva får man ut av motoren av denne modifiseringen? Bilen skal chippes etter dette er blitt gjort... Står forresten på milltek eksos (2,5" rett ut fra turbo, og helt bak). Takk på forhånd om svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår