Gå til innhold

2jz@Snurbo

Bruker
  • Innholdsteller

    1
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Gender
    Male

2jz@Snurbo's Achievements

  1. Har en 97mod 940FK med EGR som fusker når motor blir varm. På tomgang er det bare så du hører det, men ingen rykkning. Ved pådrag kjenner du at det lugger, ikke mye men nokk til å bli sprø av. Fuskingen er tilstede på hele registret, men når man kjører ut f.eks 2 gir, får jeg 2 kraftige kutt i det jeg gir bånn gas i 3.Kjenner ut som tenningskutt/fuelcut. Turbotrykksmåler viser til vakuum på -0.6 på tomgang, og -0.8 når bremser på gir. Mulig vakuumlekkasje? Har sjekka alt jeg kan komme på med startgass, uten reaksjon. Foretok en CO måling i dag, med disse verdier: Tomgang: 5,9vol% CO, 239ppm HC og 3vol% O2. 2000 rpm: 2,29vol% CO Har gjort følgende uten suksess: Bytta rotor, fordelerlokk, tennkabler, vakuumslanger, intercooler, turbotrykksmåler, rensa tomgangsregulator, bytta bensinchip, sjekka BTR, Sjekka turbolager, kjørt med 98oktan. Tomgang er ustabil på kald motor, svinger mellom 800-1800. Svinger uten bestemt mønster, stopper der den føler for virker det som etter pådrag. Noen kyndige som har noen tips på hva det kan være? Sitter veldig stor pris på svar Modifikasjoner som er gjort: 531, A-kam, 2.5" eksos, bensinchip, boost Controller, WG fra 230ET.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår