Gå til innhold

Dennis Fond Hausken

Bruker
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Dennis Fond Hausken

  • Bursdag 12/01/1992

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    Lancer
  • Biltype (eks Audi)
    Mitsubishi
  • Årsmodell (eks 1995)
    2012
  • Yrke eller sivil status
    Singel
  • Motor (eks 1.6)
    2.0L
  • Fylke
    Hordaland

Contact Methods

  • Bosted
    Bergen

Dennis Fond Hausken's Achievements

  1. Hei. Et lite spørsmål ang dette egentlig. Hva er fordelen med å skrifte til silikon slanger? Ja selve motorrommet kan se bedre ut men vil det hjelpe på motoren på noen som helst måte?
  2. Jeg har ikke snøring på motor og den slags. Men det jeg kan se for meg er at det trykker turboen skaper sendes videre til drivstoff pumpen slik at drykke får pumpet til å tilføre motoren mer drivstof og ikke minst mer luft ved høyere turtall. kan være det kan fungere å drille hull i slangen som går fra intercooleren. Men kan bare ikke ser det helt for meg at den kan skape såpass høyt trykk som 2 bar. noe turboen fikser
  3. Ja helt enig i det. Gidder søren meg ikke å drille hul i turboen :P Min det beste hadde vært å koblet den til drivstoff pumpet. Da blir det mest nøyaktig.
  4. Da vil jo ikke det reelle trykket komme opp på måleren vel. Turbo måleren er jo får å måle bar trykker turboen skaper med luften som kommer fra luftfilteret. Hvis jeg eventuelt skulle drillet et hull måtte det vært i selve turboen uten å skadet den. Når jeg leser eller ser de forskjellige youtube "install" videoene forklarer de alle at de bruker trykket som kommer fra drivstofpumpen. FPR - Regulator pritiska goriva Men mitt problemer er at jeg ikke finner den noe sted i motorrommet mitt.
  5. Hei. Jeg er ikke noe mekaniker eller noe så gjerne på å forklar nøye. Jeg skulle installere turbo trykk måler. Gikk inn på ulike nettsider til youtube og leste meg opp. Har jo selvfølgelig funnet ut at jeg skal sette T stykker på luft kabelen som går fra drivstoff filteret. ( fuel reduction vacuum line ) Jeg har bokstavelig talt demontert ALT av panseret som jeg kunne ta av. Slik at jeg hadde bedre "sikt" i motor rommet. Noe som ikke hjalp særlig. Har fått montert kalber og alt. Problemet mitt er å få slangen der den skal. Noen som kan hjelpe meg. Bil type: Mitsubishi lancer sportback 2011. 1.8L 160 hk 415nm [ATTACH]36816[/ATTACH]
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår