Gå til innhold

Jegern78

Bruker
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Jegern78

  • Bursdag 09/09/1978

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Jakt, Ivrig Jeger Og Fisker Marc Fisher, Hjort Og Hjortejakt, Bilbørsen The Wolving of America, Varg Veum, Gaupejegerne, Role Models Montgomery Gentry, Zac Brown Band, Kenny Chesney, Hans Bollandsås, Lissie, Brad Paisley, Jason Aldean, Madrugada, Kly
  • Modell (eks S4)
    A6 2.5 TDI Quattro
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1998
  • Yrke eller sivil status
    Butikkmedarbeider
  • Motor (eks 1.6)
    2.5 TDI
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Åpent luftfilter, chip, S6 front
  • Fylke
    Nord-Trøndelag

Contact Methods

  • Bosted
    Nord Trøndelag Rørvik

Jegern78's Achievements

  1. Har tatt av denne en gang, men husker ikke helt 100% på om det kun var plastklips eller om det var ett par skruer.. ingen stor jobb akkurat, men veldig lett at plastklipsene går i stykker.. greit med rett verktøy til den jobben, vet at biltema selger slike klipsskrujern..
  2. Da ble det bestillt ny dieselpumpe 22 mai, så er det bare å vente...
  3. Plukket ut kun den elektriske delen og sente den over grensa til http://www.innosund.com/ dem gir ett års garanti på jobben, kosta vel ett par lapper, reprasjon med moms og toll.. kjempefornøyd æ iværtfall, å man kan bruke bilen når denne delen er tatt av, bare husk å tape plast over stemplene på pumpa :)
  4. kjørte trykk på slangen ifra tanken. å da kom det diesel opp, men den vil fortsatt ikke starte..
  5. Hei, æ har en 98 mod Audi A6 2.5 TDI Quattro. Bilen stoppet plutselig under kjøring, i slakk motbakke. fikk kjapt konstantert at diesel filter var tomt ,samt røret bak til tanken . Med halv tank på målern... målte strøm i sikkring, fant ut at det ikke var strøm i sikkring, å bak ved pumpa. Byttet ut pumpa i tanken, som senere viste seg å være ei pumpe som kun flytter diesel i div kammer i tanken så bilen har diesel å ta av. fikk tak i diesel rele og motorstyrings rele, nå får jeg strøm på sikkring under kjærning av motor mellom 9 og 12 v.. men dieseln vil ikke komme fram til filter.. har prøvd å koble på diesel direkte til hovedpumpa, og den suger,med litt forskjellig diesel mengde som kommer ut på dysene. men starter ikke. skal få sjekket timinga på pumpa om den har hoppet over på regreima idag tok registerreim bytte i fjorhøst.. alt tipper i mot at dieselpumpa foran har tatt kveld eller er jeg på villspor... Noen som har vært borti dette før?? all hjelp er god hjelp =)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår