Gå til innhold

Gulliks43

Bruker
  • Innholdsteller

    22
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Gulliks43

  • Bursdag 07/09/1993

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Ællt mæ motor og ællt som går fort :D
  • Modell (eks S4)
    190E
  • Biltype (eks Audi)
    Mercedes-Benz
  • Årsmodell (eks 1995)
    1989
  • Motor (eks 1.6)
    2.0
  • Fylke
    Oppland

Contact Methods

  • Bosted
    Skreia

Gulliks43's Achievements

  1. Hei. Har en Mercedes 1997 mod 230 e stv. Er det noen som veit hvordan jeg kan koble sånn att parklys og spredere går på når jeg starter uten å vri på bryteren? Takk for svar :)
  2. Jeg har delkasko på bil min nå på litt over 5000,- i året. starta med ansvar når jeg fikk lappen og da var det rundt 4000,- i året :)
  3. Vurderer å bygge turbo på 2.3 8v.. Har muligens ordnet grenrør og turbo. Burde jeg kjøpe intercooler? skifte pakningen kanskje? motoren har gått 209000km. Noen som har forslag til hvordan jeg kan gå fram? :)
  4. For det er gromt! Bare å slå av da om man har en bryter under dashen som imloud sa :p snuten kan ikke ransake bilen for det.
  5. Gulliks43

    blinklys

    Noen her som veit hvor jeg kæn få tak i blinklys som lyser hele tida om dere skjønner? :p
  6. Hahaha, ja fader! Det kan hende xD
  7. Ok da prøver jeg det.. Men hva om alt annet funker på den samme bryteren da?
  8. Jeg har et problem med blinklysa mine på Mb 190e 1988 mod. Varsellysa virker og jeg gikk rundt bilen å sjekka at alle funker, men når jeg bruker bryteren til å blinke dit jeg skal da funker ingenting?? Hva kan være årsaken til det? Hjelp mottas med takk :)
  9. Ønsker å kjøpe en grei 2.3 16v eller 2.5 16v som ikke er altfor mye å gjøre på og altfor dyr. Motoren skal inn i en 190e bil. Kom med forslag om du har noe :)
  10. Har 40/40 på min og ville ikke hatt mer :P er som å kjøre gokart :D Sitter på no jævlig i svinga!
  11. Har en 2.0 liters motor jeg også, men mangler litt deler..
  12. Problem 1: dette kan være mye.. Sjekk batteri først. Hvis det er en indikator på batteriet skal det være grønt og hvis det er mørkt må det lades/evt byttes. Om det er bra batteri men tømmer seg for strøm under kjøring er det regulator/børster eller selve dynamoen. Det med at den stopper igjen etter start kan være bensinpumpa.. Skru nøkkelen først ett hakk så skal du høre en suselyd om ikke det må dette byttes. Problem 2: mest sannsynlig er dette viftereim som må byttes eller at vifta er slitt (kupé vifte) ellers kan det være løse gjenstander i bilen som gnisser intil noe. Problem 3: skinnene som framsetene sitter i er boltet fast i gulvet, om du bare skal bytte setene er vell dette bare å ta opp spaken for å flytte setet fram eller bakover, holde den oppe også dytte setet fram eller bakover til setene er fri fra skinnene. Baksetet skal løsnes da det er en lite "tapp" ned mot gulvet under setet som må flyttes på så løfter du bare opp setet. Ryggen er skrudd fast i nederste del av ryggen, løsne de så løfter du ut ryggen. Håper dette var til litt hjelp, ellers er det mange inne på forumet som kan mer om dette.. Lykke til :)
  13. Okei :) hvor mye for bremsekraftforsterker? Skal du selge motor også? 2.3 16v?
  14. Ønsker å kjøpe bremsekraftforsterker og luftmengdemåler til Mercedes 2.3 16v! Om noen har dette eller veit om noen som har til salgs, ta kontakt :)
  15. Jeg bytta til den orginale dynamo'n på 70A og bytta regulator.. nå går'n!! :D
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår