Gå til innhold

martinlol

Bruker
  • Innholdsteller

    50
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om martinlol

  • Bursdag 07/09/1993

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    kvinnfolk
  • Modell (eks S4)
    Golf
  • Biltype (eks Audi)
    Volkswagen
  • Årsmodell (eks 1995)
    1995
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    1,6
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Pigs on my decks
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • Bosted
    Stavanger

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

martinlol's Achievements

  1. Det stod 4F1422066A på tannstaget som stod i bilen òg. Takk for meg :)
  2. Hei, Det korrekte svaret her er vel at ein bør forsikra seg om at drivverk, oppheng og bremsar samsvarer med effekten på bilen. Om ein tuner/chipper ein bil mistar ein f. eks. nybilgaranti på alt av motor, gir og drivverk, og forsikring vert ugyldig osv. Eg hadde tull med ein bruktbil som var tuna og det vart eit Sodoma Gomorra, for å sei det milf. Var denne Caddy-modellen levert med andre motoralternativ på rundt 189hk? Er det brukt same clutch i dei variantane?
  3. Sjølv ville eg ha køyrd med det. Tenk på alle kvinnfolka som køyrer med sånne skadar i dekka etter å ha køyrd i fortauskantar. Men eg er einig med svaret over. Høyr med fagfolk. Intakte dekk er alfa og omega for sikkerheit
  4. Det er omtrent like mange meiningar om å rensa motoren med diesel som det er menneske på jorda. Sjølv ville eg ikkje gjort det. Jo, du får gjerne vaska ut ein del grums, men ein kan vel ikkje vera sikker på at alt grumset vert tatt opp i filteret.
  5. Her finn eg forresten at 4F1422066A er eit utgått nummer for same del. Då var vel det mysteriet løyst...
  6. Av Møller Audi fekk eg delenr. 4F1 422 053 A. Eg ser fleire brukte tannstag har delenr. 4F1 422 066 A for Audi A6 C6, og Møller sa at det som sluttar på 66 A ikkje er likt. Likevel er det fleire som påstår at alle tannstag til Audi A6 C6 er like. Nokon som veitt?
  7. Hei! Det lugga i rattet og det viste seg at det var tomt for servoolje. Eg etterfylte og etterfylte. Nå har lekkasjen vorte så ekstrem at det renn som ei elv på begge sider av tannstaget. Eg har forstått det slik at tannstaget er ein svakheit på desse bilane, men er denne type lekkasje "som forventa"? Kona fortalde førre veke at ho kjørte over ein stein som låg i vegen, og det smalt og dunka under bilen. Kan denne steinen ha forårsaka skade i tannstaget om eit av hjula har fått seg eit slag/kakk? Planen er å få tak i eit brukt tannstag og byte, men om denne feilen er forårsaka av ein annan feil risikerer eg vel at det nye tannstaget òg begynner å leka. Audi A6 C6 2009 med servotronic. Søkeord: tannstag, tannstang, styresnekke, styrestag
  8. Jau, forsikring vert sikkert lik som for bil kjøpt ny i Noreg, om det ikkje er ein ekstremt ukurant modell. Sjølv har eg importert frå Frankrike. Noko du ikkje har tatt med i berekningane dine er kostnaden og papirarbeidet med å få bilen registert på deg i USA. Eg er ikkje ekspert på området, men eg vil tru at å verta registert som eigar av bilen hjå det amerikanske biltilsynet kan vera ei helvetes papirmølje - spesielt om du korkje har statsborgarskap eller fast bustadsadresse der. Undersøk dette nøye. Kanskje du finn eit kontor eller ein forhandlar i statene som spesialiserer seg på eksport. Dei kan kanskje svara. Evt. ein forhandlar her til lands som importerer frå USA. I skrivande stund har forresten krona styrka seg litt ;)
  9. Oppdatering: Eg byta ballast og har sidan ikkje sett at lampa har slokna Takk for tips!
  10. Videoen seier vel alt. Pæra sloknar i eit par sekund før ho tennast att. Dette skjer kanskje kvart 15. minutt. Det gjeld kun passasjersida. Har nokon råd? Ha ein flott dag!
  11. Oppdatering: Eg trur det var knappen som var treig eller hadde kilt seg mot det omringande plastpanelet. Problemet er vekke nå.
  12. Eg må kanskje finna nokon skruar med innvendig sekskant-hovud om det eksisterer
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår