Gå til innhold

Vw1302brg

Bruker
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Vw1302brg

  • Bursdag 09/27/1983

Contact Methods

  • Bosted
    Bergen

Vw1302brg's Achievements

  1. ok skal sjekke denne! Hadde den av under byttet men den kan jo ha fått drit på selve følerhodet el lign! Takk
  2. den må ha gnist for den starter å går så lenge jeg holder spruten med startgass i innsuget! takker for svar!
  3. men har dette innvirkning på bensinpumpe?
  4. prøvde å ta av bensinslange fra fuelrail og satt den i en flaske, kjinnet lenge og flasken var tom!:( Syntes det er rart at det skjedde ved bytte av clutch, er det bryter til bens pumpe under panser eller sendes det ut signal fra hjernen?
  5. Takk! ;) skal låne måleinstrument! Har sjekket alle sikringer! :)
  6. har nettop byttet clutch på peugot 406 97mod. 1.8 bensin... etter byttet vil ikke bensinpumpen starte! den gikk fint før byttet! Får ikke start. Kan det hende jeg har rotet med noen ledninger? isåfall hvor? Setter stor pris på forslag og hjelp!!! På forhånd takk!!
  7. Har hatt akkurat samme problemet selv! hos meg var det tenningen som måtte stilles! den feiltente og dermed kom det tilbakeslag og poff i forgasseren! Har ikke god peiling så om det er dette som er ditt problem ve jeg ikke sikkert! Lykke til!
  8. Hei, nye forgassere er selvfølgelig bra men siden du sier 38hk har du vel en 1300? Du vil ikke kunne øke efekten mye her bare med forgassere. og da mister du original utseende! Da er det lurere å sette inn en 1600 som er omtrent lik til den du har! eneste forandringen utseendemessig er vel luftfilter og forgasser! da ha du ca50 hk og kan da bytte til andre forgassere! Får også kjøpt topper og stempler i sett som øker volum til 1640cc også videre...
  9. Hei. Er litt desperat og håper inderlig at noen kan hjelpe. jeg har en 240 2.3 aut. Det har kommet en ulyd under kjøring men kun når bilen er i bevegelse! Hørtes ut som hjullagerlyd men fra midt under bilen forran! Trodde med en gang at det var støttelageret til mellomakslingen, men dette var så rustet at det ikke kan ha vært dette. Det må bare ha rotert inni gummiforingen det er festet i! Jeg skrudde av bakerste konen(Dekselet på girkassen der hvor drivplaten kommer ut) der er det en bred metallring som ligger rundt akslingen rett bak splinsene den ligger metall mot metall, . kan det være her lyden kommer ifra? Merket også at det er litt slark i akslingen selv med drivplaten på plass. skal det være det? Håper noen forstår meg! Har ikke så mye erfaring så uttrykkene er sikkert ikke helt riktig :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår