Gå til innhold

littlerock

Bruker
  • Innholdsteller

    27
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om littlerock

  • Bursdag 06/06/1984

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    A4
  • Biltype (eks Audi)
    Audi
  • Årsmodell (eks 1995)
    1995
  • Motor (eks 1.6)
    1.8tq
  • Fylke
    Troms

Contact Methods

  • Bosted
    Troms

littlerock's Achievements

  1. Nei gjengir bare det de sa på Nissan. Det har heller ikke vært tilfelle her da. Er generelt treg fra 4wd til 2wd, men mellom lav/høy klarer den tydeligvis ikke jobben..
  2. Hva kan være feil når interiørlys ++ ikke virker i ac-stilling på tenninga ikke virker? Sjekka sikringer/releer og alt virker ok. ledningsbrudd i tenninga? Dette er en 95 mod 2.0 diesel.. Og vanlig feil ? :confused:
  3. synes prisen er litt stiv... betalte 215.000 for min 06 LE utgave i fjor. Svakheter som jeg har merka er motoren som skifter mellom høy og lav serien. den henger seg opp i lav og må resette batteriet for å få den over. Ellers funker den som den skal. Forøvrig til salgs.... for en litt mildere pris :)
  4. Forstod på forhandler at det kunne være nok med ulikt dekktrykk (!) til at den ikke klarte å koble tilbake.. Skal se om man moter seg opp til å se på motoren en dag, men med mangel på dagslys og tak over hodet frister det ikke mye. Så lenge det fungerer med reset på batteriet fr det duge, og heller være litt varsommed bruken av lavgear.
  5. Hjalp å ta av minuspolen, og trø på litt på underlag med godt grep :)
  6. Takker for svar :) Merker at det er litt for enkelt gjort ja, og tåler den ikke kjøring i 30 cm snø engang..ja da må jeg nesten flire litt, selv om det er litt kjedelig å kjøre rundt med "fartssperre" på 60 km... Skal se om jeg ikke får bilen inn under tak og gått over sett om jeg finner ut noe selv...
  7. som topic sier.. Hang seg opp i lavserien i dag, vanlig fenomen? Kan bryteren være gåen (ingen respons når jeg skrur den tilbake til hverken 4 høy eller 2 wd) tips? erfaring med samme?
  8. Ennå i tenkeboksen, men ser ut som Nira i3+ er en god kandidat på datasprut. Hvilke dyser osv, oppsett vil jeg ikke kunne svare på før planene er satt ut i live. Grovplanen er iallefall garrett turbo, downpipe/ny eksos (har lyst på doble enderør), mapping, bensinpumpe osv, ic fra turbofun står på i dag, får se om det treng modding der og... større dynamo skal den og få (delvis pga stereo). Planene er mange og lange, så "mistenker" dette kommer til å ta tid. Bilen er i daglig drift enda, i påvente av en kjørbar plan b (bil nr2)..
  9. "Litt" større ja. Klar over at det ikke blir billig, da hadde jeg funnet meg en annen hobby. 300 hk er vel kanskje mer "optimalt" men skal man alt bruke penger, kan man like godt gi jernet. GT2860RS snurrer vel ganske fort opp, og gir fullt trykk på ca 2500 rpm,da synes jeg GT2871R eller GT3071R-WG høres mer fristende ut, selv om de ikke spooler like fort opp. Mapping, dyser osv er tatt med i beregningen :) takker for innspill!
  10. Har en 1,8 t A4 (b5) som jeg vil ha litt større turbo på. Sett på garrett sin GT35, og lurer på om den vil passe inn. Noen som vet om det må ombygges noe, vil topp pakninga tåle det, osv? generelle erfaringer og tips ønskes :)
  11. skjønner det er seint for is/snø dekke da :) men asfalt går og bra :thumb: vært morsomt å vært med..
  12. Hadde polene av batteriet i går, og nå viser klimaanlegget farenheit i stedetfor celsius.. Hvordan stiller man dette tilbake på en 95 mod?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår