Gå til innhold

Mercedes-Benz190E

Bruker
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Mercedes-Benz190E

  • Bursdag 10/30/1992

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Mekanikk
  • Modell (eks S4)
    190 E
  • Biltype (eks Audi)
    Mercedes Benz
  • Årsmodell (eks 1995)
    1988
  • Yrke eller sivil status
    Rørlegger
  • Motor (eks 1.6)
    2.0
  • Fylke
    Oslo

Contact Methods

  • Bosted
    Oslo

Mercedes-Benz190E's Achievements

  1. Hei! Det kan være tenningen faktisk! Dårlige coiler for eksempel, Siden de ofte har en tendens til å sprekke og bli helt brun/gule og får tilbakeslag eller hva jeg skal kalle det! MVH
  2. Hei! Jeg vill anbefale at du sjekker releene evt! For det skal faktisk ikke mye til før det skjer sånn her! Har du sjekket etter noen løse komponenter egentlig ? det er mye lettere å svare på det da! Siden at det virker på morningene eller når bilen er kald så kan det hende at mer strøm blir sendt ut til de forskjellige komponentene og når den blir varm så justerer det seg ikke etter bruken! Det kan være så mangt! Veldig vanskelig å svare på, men undersøk litt releer osv for opplevde noe av det lignende når jeg hadde jordingsfeil! MVH MvH
  3. hvordan høres motoren ut da når du starter? Viktig spørsmål?
  4. husk at bensinpumpa di kan få møkk i seg og det forsvinner ikke med det første, men det som skjedde med meg var at jeg fikk vann i systemet, men siden det var så varmt så dampet det bort og da virket bilen litt til, men så døde den bilen. Hvis du hører bensinpumpa da er det rett rundt hjørne med å ryke da.
  5. Da må du skru for det første opp tomgangs skruen. Hjelper ikke det så send meg mld
  6. Sjekk lambdasonden din og alle vakums slangene dine. Bilen din trekker falsk luft. Det er derfor bilen lugger. Det holder med et lite nål hull.
  7. Ta deg en kjøretur la oss si 20 min så bilen har sånn ca rukket å blitt litt varm og rett og slett bare plugg det på men ikke med verktøy bare skru med slangen og sørg for at motoren ikke starter. Hvis det er ujevn kompresjon på noen av disse så kan du ta en spiseskje med Olje og helle i den sylinderen du tester. Grunn til at det kan være ujevn er for at det er rett og slett litt slitt. Finn ut hva din bil skal ha som resultat og det trenger ikke å være helt nøyaktig bare sånn at det er i nærheten av hverandre. Beste å gjøre er å bare dra ut de andre tennplugghetene og feste på målern og la det motoren gå rundt 3-4 ganger. Sikkert du vet dette her men i tilfelle :P
  8. Det kan komme av at du har slitte ventiler. Hvis du ikke ser noe galt i motoren så kan det tyde på det.
  9. Sitter det helt fast eller bare skjer det ingenting når du drar i utløseren?
  10. Vakum slange koster 10,-kr for en meter hos Bilxtra =)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår