Gå til innhold

nickolastomasgaard

Bruker
  • Innholdsteller

    3
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om nickolastomasgaard

  • Bursdag 01/11/1989

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    1302s
  • Biltype (eks Audi)
    VW
  • Årsmodell (eks 1995)
    1972
  • Motor (eks 1.6)
    1600cc
  • Fylke
    Rogalans

Contact Methods

  • Bosted
    Stavanger

nickolastomasgaard's Achievements

  1. Ser hva du mener, men ville vært rart ettersom dette forekommer så raskt etter start av motoren. Selv om temperaturen ute kan være så lav som -10 og med en stor vifte som suger godt. Når jeg vrir om tenningen når motoren er kald, uansett hvor kald starter den og går godt. men så etter kort tid kan den begynne å synke i turtall, selv ved god ventilasjon. Om jeg skrur av bilen og skal starte den opp igjen når den har blitt varm, starter den mye dårligere enn når motoren er kald. En annen ting er at dette skjer mer hyppig om vinteren enn sommeren, men som sagt så blir det værre ettersom motoren blir varmere...
  2. Min 1302s 72 modell starter supert, selv når den har stått et par dager i kulda. Men ettersom jeg lar den kjøre litt enten det er i garasjen eller på veien øker behovet for gass, og som regel i rundkjøring nummer 3-4 så kan den dø når jeg trykker inn clutchen. Samme når jeg lar den stå på tomgang i garasjen, da krever den mer og mer gass. Til slutt høres det ut som om motoren skal sprenge.. hvertfall for mitt skjøre hjerte. Hjelp meg! :drunk: p.s. Om jeg har gassen inne på et høyere turtall når bilen står i ro, og i fri, vil turtallet gå ned (som sagt) men så gjerne sprette opp igjen. Det bør kansje også nevnes at dette har blitt noe værre med tid.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår