Gå til innhold

Audi801990

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Audi801990

  • Bursdag 10/24/1989

Contact Methods

  • Bosted
    Trondheim

Audi801990's Achievements

  1. Takk for kjappt svar! Sjekket pluggene og de var kullsvarte:p Har skiftet alle fire samtidig som jeg byttet ut rotoren og fordelerlokket:) Nå starter den på kommando igjen:D Trodde det var noe mer alvorlig som f.eks bensin tilførselen, men heldigvis var det ikke det. Det er endelig i orden. Minuset er at bilen sto igjen i en garasje som krevde penger noe som ga en liten bot. Får den forhåpentligvis slettet hvis jeg oppgir grunnen:p
  2. Har nå vært så heldig at bilen ikke vil starte. Den har vært slik et par anledninger de siste ukene. Som regel har den startet etter jeg har filt den en god stund, men denne gangen filte jeg den så lenge at batteriet ble flatt. Det virker altså som om det ikke blir noen ordentlig gnist. Bensinpumpa starter når tenningen slåes på så det er ikke noe i veien med den høres det ut som. Vanskelig å forklare, men før den ble batteriløs virka alt helt fint. Bortsett fra at den aldri fikk noen gnist som gjorde at motoren begynte å gå. Jeg er ikke så veldig bilkyndig så for meg er det vanskelig å forklare:p Hadde dette problemet oppstått på en moped, ville jeg tippet pluggen. Men vet ikke om det samme gjelder for en bil:p Kan det være noe feil med fordeler og/eller rotor? Og eventuelt pluggene? Jeg skal skifte disse imorgen, men kan det være noen andre problem som forårsaker at den har problemer med å starte? Hvis det finnes andre årsaker isåfall som det kan være istedenfor å skifte fordeler, rotor og plugger, hva kan det være? Er desperat etter å få bilen i gang igjen:m'm:' Det er en Audi 80, 90-modell forresten.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår