Gå til innhold

Speedmaster

Bruker
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Speedmaster

  • Bursdag 01/15/1989

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Catch you on the flip side.

Contact Methods

  • Bosted
    Kyrksæterøra

Speedmaster's Achievements

  1. [ATTACH]37322[/ATTACH][ATTACH]37323[/ATTACH][ATTACH]37324[/ATTACH][ATTACH]37325[/ATTACH] Har 4 Alessio 17" felger jeg skal selge pga. jeg har ikke bruk for dem da jeg bil de passer til for øyeblikket og trenger penger for og reparere det jeg har av prosjekter:) Det er 2 felger med bra dekk og 2 som nermer seg skiftestadiet :P Felgene har tidligere blitt brukt som sommerfelger til Nissan Laurel 2.4 bensin 1987 mod. Kom med bud om du er interisert, kan leveres i sør-trøndelag, sendes, eller du kan hente dem selv. Pris blir vi enige om :) Og bare ta kontakt hvis det er noe du lurer på. Er du interisert ta kontakt på epost eller telefon epost: pkstrand10@gmail.com mobil: 41375502 mvh. Per Kristian Strand
  2. Nissan Laurel selges h�yystbydende over 5000,- f�r med 12stk felger med dekk! G�en toppakning muligens topp, noe er hvertfall galt, starter og g�r, men ryker som et dampskip og bruker 5 l vann mila. Kj�pt ny bil, hater � skru p� biler! Rasert\IKKE pen innvendig. Fin som delebil. Splitter ny 3" rustfri eksos helile veien! 1987 mod, 2.4l bensin automat girkasse. Pris diskuteres lettere jo fortere den blir solgt EU ok t august i �r 12" pioner champion series sub f�lge med, men da e prisn 5500,- ferdig prutet! Skilta er levert inn � bare � hent ut, levert inn for 1 uke siden ca. Kan byttes i cross,motard,enduro eller hva som helst p� 2 hjul. helst 250cc 2-takt eller st�rre, 4-takt er uaktuelt under 600ccm. Trenger absolutt ikke og helst ikke v�re registrert, men m� v�re i kj�rbar stand. Skal legge ut bilder av bil og felger i nermeste fremtid :)
  3. Har akkurat gått til innkjøp av en Laurel 2.4SLX automat. Den har gått 290000km, men ikke en feil på den og går som en klokke. Men det jeg lurer på er om det er registerreim eller kjede på disse motorene? Isåfall så er det del på tide og bytte, er vel hver 100000km de skal byttes :) Finnes nesten ikke rust på bilen, og alt fra cruescontroll til el vinduene fungerer. Og til den prisen jeg måtte gi så vil jeg si jeg gjorde et røverjkøp. Fikk med en monoblokk på 3400w og en 2-kanaler på 1600w + en 12" subwoofer :) 8felger, med dekk fulgte også med, og sommerfelgene var meget pene etter mitt synspunk :) Legger ved et bilde:
  4. Kan trygt si lamellene var utslitt ja xD Skal og legge ut et bilde av det som er igjen av den :P Men ny clutch er montert og bilen har aldri gått så godt noen gang! Spøler til og med på grus nå xD
  5. Det er hydraulisk clutch. Armen beveger seg fint frem og tilbake når jeg trår inn pedalen. Lurer på om det kan være lamellene, den har sluret litt nå og da tidligere. Finner vel ut av det :)
  6. Får ikke kjørt, er ingen ulyder og høre når motoren går. Og jeg kan ha den i hvilket som helst gir uten at demn går hverken fremover eller bakover :P Prøvde også og ha den i går da jeg ble slept hjem, hørte heller ingen ulyder. Virker som at clutchen er inn hele tiden, men den er jo ikke det heller. Skal ta av clutchen en dag nå og se hvordan det står til der. Kostet 1500,- for ny så det er ikke verdens undergang :)
  7. Hei, jeg har da en 1979 mod datsun cherry n10. Problemet er at den går ikke fremover. Motoren går klokkerent, men plutselig så ville den ikke gå fremover. Får den i gir og det er motstand i clutdchpedalen når den presses ned. Lurer på hva som kan være galt? Er det rett og slett clutchen som har tatt kvelden , eller kan det være noe annet. Er ingen ulyder i girkasse eller andre plasser. Problemet oppstod under kjøring da jeg skulle gire opp fra 2 til 3 gir. Bare spør hvis det det er noen andre opplysninger dere trenger for og muligens finne ut av problemet :) Er ikke noe ekspert på dette området så takker for alle tips som kan føre til en løsning på problemet :)
  8. Jeg ble tatt i 127 i 60 sonen. Slapp og sitte inne og fikk ingenting i bot. Mista lappen i 26mnd.
  9. Problemet løst :) Var ikke store problemet, har bare ikke hadd tid til og se på det før i helga :P Var flatt batteri, Målte 10 Volt, fatter ikke at jeg i det hele tatt har fått start xD
  10. Hei, for et par uker siden kjøpte jeg meg en 1984 modell BMW E28 525ia. Bilen er veldig strøken og minimalt med rust :D Men har et lite problem, noen ganger når jeg skal starte den så er det null reaksjon fra starteren. Alt av lys, vindusviskere, fløyte stereo virker. Til og begynne med trodde jeg det var lite strøm på batteriet så ladet det, etter 20-30 min med lading startet den lett. Så tenkte kanskje at batteriet hadde tappet seg litt da den hadde stått noen dager. Men så plutselig etter og bare ha stått maks en time så fikk jeg samme problemet. Da hadde jeg ikke noe lader for hånden så prøvde og ta av ledningene som går til pluss polen på batteriet for og så sette dem på igjen, da startet den som normalt :) Hva er det som kan være skylden i dette? Har måttet gjøre samme prosedyren flere ganger :( Har også stoppet 2 ganger under kjøring, men kun et par hundre meter etter start. Da hadde jeg også måttet ta av ledningene til pluss polen og sette dem på igjen for og få start. Setter stor pris på hjelp :)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår