Hei. Kjører en Golf R TSI og har styret lenge med å finne rett slange å koble turbotrykksmåleren til. Har lest på forumet og funnet ut at den skal kobles til en slange på innsugsmanifolden hvor d er vakum på tomgang og trykk ved høyere turtall der pustehjelpa begynner å lade.
Problemet er bare at innsugsmanifolden ligger bak motoren mot torpedoveggen og er dekket av luftslangen fra filteret og en dunge med ledninger og andre slanger. Prøvde å ta en lett løsning ved å koble meg inn på en slange som gikk ut fra kompressordelen av turboen, og fikk et ladetrykk på 1,4 bar og ingen vakum på tomgang. Feil med andre ord... Derfor lurer jeg på om det er noen som har gjort dette på en 1,4 tsi tidligere som kan fortelle meg hvor jeg bør koble til turbotrykksmåleren på en enkel å grei måte. Ble veldig mye tekst nå, men bare for å få et best mulig innblikk i problemet. Setter stor pris på hjelpsomme svar :) takk...