Gå til innhold

Ulvin P

Bruker
  • Innholdsteller

    35
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Ulvin P

  • Bursdag 01/27/1991

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    240
  • Biltype (eks Audi)
    Volvo
  • Årsmodell (eks 1995)
    1980
  • Motor (eks 1.6)
    b230
  • Fylke
    Nord-Trøndelag

Contact Methods

  • Bosted
    Stod - Steinker

Ulvin P's Achievements

  1. Hei, jeg har en 940 gl b 230 fb. Når jeg feilsøkte fikk jeg opp kode 232, som indikerer feil ved drivstoffjustering, tomgang-mager/fet. Lekkasje på innsugsings-/eksossiden, drivstofftrykk, for mye drivstoff i motorolje, innsprøytingsventil (er)/dyse®, fordampingssystemets tømmemagneventil, ledninsnett, luftmasseføler, kjølevesketemperaturføler, oppvarmet oksygenføler. Jeg har skiftet ut luftmasseføleren, så den er ikke problemet. Bilen vipper mellom 1000 og 2000 omdreininger på tomgang, men er helt grei når den får litt turtall. Da er det ingen antydninger til problemer. Det er også litt puffing i eksosanlegget på tomgang. Noen som har vært utsatt for det samme? eller har peiling på hvilken av disse symptomene som kan være årsaken?
  2. Volvo 740 90 mod selges, litt over 400000, men er nettop eu-godkjent, bilen mangler skilter av den enkle grunn at den ikke strarter, den starter når det er varmt, men når den står en ukes tid i kuldegrader da starter den ikke, selges for 7500, er helt ny frontrute og nye svarte lister rundt frontruta. ok vinterdekk, men slitte sommerdekk. matt i lakken på taket og bakluka, men dette kan poleres, tror resten av bilen er polert siden den er ganske blank ellers, den har litt bulker her og der, en litt stor en på bakskjerm, men går fint an å kjøre med, ikke rust i det heletatt, har gått over underbilen og har ikke funnet noe. jeg betalte 12000 for bilen, i høst, men pga startproblem så selges den billig! ledningsnettet er samme som på 940 så en turbomotor passer rett nedi denne bilen. bilen må hentes på henger eller taues. Paul Ivar Ulvin
  3. hei, det kan være det samme problemet som på min, tror det er tempføleren på innspruten, har bestilt så jeg bytter til uka eller helga, den koster ca 300 på meca er verd ett forsøk:D
  4. ok, får satse på en hel bil tror jeg, da har man jo girboks og alt:)
  5. ahaja:P det var en mer sannsynelig pris ja:P da tror jeg heller at jeg kjøper en brukt motor i førsten så ny om noen år kanskje:P Må jo legge lista på drømmene litt etter pengene:P går vell an å kjøpe seg en stygg amrikansk stasjonsvogn å ta motor å gear fra den:P du har vell ikke den gamle motoren enda?? :) PM pris i såfall:D synd det med lakken da, menmen det skal vell være så mye blårøyk rundt den bilen der så lakkfeil ikke synes:P:P
  6. Hei, dette var en veldig fin Amazon, tøft med SU gassere, liker stilen din! :D Hvor kjøpte du det synkroniserings-settet ditt? kunne tenkt meg ett selv så jeg kunne synkronisere gasserene mine også!:)
  7. Dette må jeg si jeg likte!:D har lest igjennom hele tråden din nå! :P Synd det med lakken på bilen din da, er no dritt når amatører skal ødelegge! :( V8 er jo også helt vilt, har drømt om det i min å, men er nok andre ting jeg må prioritere først...:P men hvor kjøpte du den nye motoren, var det 17000,- du betalte? det hørtes billig ut:) Keep on the good work, bilen din blir rå med den nye motoren! :D
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår