Gå til innhold

Spikend

Bruker
  • Innholdsteller

    61
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Spikend

  • Bursdag 07/16/1991

core_pfieldgroups_99

  • Modell (eks S4)
    Probe GT
  • Biltype (eks Audi)
    Ford
  • Årsmodell (eks 1995)
    1996
  • Yrke eller sivil status
    Student
  • Motor (eks 1.6)
    2.5L V6
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    Sportsfilter

Contact Methods

  • Bosted
    Valdres

Spikend's Achievements

  1. Du kan jo berre åpne opp og sjå om det likner? Om eg ikkje hugsa feil så brukte eg voltmeter for å finne ut kva for kablar eg skulle "skoe" saman.
  2. Har berre fått sjekka 3 av tennpluggene, må få tak i ein lenger nøkkel for å få sett på dei tre bakerste. Er ganske sikker på å ha fått begrensa problemet til enten katalysatoren eller drivstoffpumpa. Skal kontrollere katalysatoren så snart eg får bilen på bukk for å vere sikker, men trur det er bensinpumpa som har gått. Den lager ingen lyd når tenningen skrues på, har også sjekka den "støtbryteren" som slår av bensinpumpa om bilen blir utsatt for støt f.eks. kollisjon.
  3. Hei igjen! Beklager litt seint svar. Har ikkje fått sett på bilen i det siste, for på veg heim frå Ålesund så stoppa den på halvvegen. Måtte sette den igjen og hente den i forgårs. Er ikkje sikker, men ein som var innom og såg på den sa e burde prøve å koble ut kontakten til luftmengdemåleren, det hjalp ikkje. Når eg kobla den ut så døde motoren nesten med ein gong, måtte gi gass for å holde motoren i gang og den var verre enn før. Han var nesten sikker på at det hadde noko med den som var galt.
  4. Elektroda på tennpluggene? Er det den lille tappen som stikker ut i bunnen?
  5. Det virker som om luftmengdemåleren står skikkelig i ja. Dreiv å mekka litt med ein kompis i dag og prøvde å stille litt på fordeleren, for å sjå om motoren gikk reinare då. Om du kan kalle det forbedring så fikk vi fuskinga til å fordele seg litt meir utover turtallsregisteret utta at motoren nekta å hoppe over 2000omdr når eg gav full gass ved tomgang. Vi diskuterte litt om det kunne ha noko med pluggene også å seie..? Når det gjelder evt. lekasje så har eg ikkje fått tak i startgass enda, men tenker på å gjøre det i morgen.
  6. Hei! Har ein ford probe 1996 2,5L V6 som har litt litt problemer med motorfusk ved pådrag (går greit om eg er forsiktig på gassen) ved omdreininger frå 2000-3000. Dette problemet har no vore størst etter at eg fekk bytta strømfordeleren etter at coil og stator måtte byttes i haust grunnet startproblemer. Verksted har hatt litt vansker med å finne og rette heile problemet. Først var det snakk om overslag på tennplugg grunnet lekasje i toppdekselpakning (bytta no nylig) og deretter foreslo dei å bytte tennpluggkablene, som heller ikkje hadde nokon merkbar virkning. Nokon idear? Har det med strømfordeleren å gjere? Ein kar eg prata med sa at eg burde sjekke at ikkje tenningstidspunktet skifter ved pådrag av turtall, for då kunne eg ha lekkasje i vakuumklokken til fordeleren... Det ga meg ikkje så mykje meining :/
  7. No går det bra =) Fekk bestilt ny fordeler frå USA og det fungerer (så langt). Er borte på skule no mens bilen er heime i Valdres, så har ikkje fått kjørt den fast ein periode enda. Kan komma tilbake til det etter jul når eg har fått bilen at.
  8. Hei! Har fått beskjed fra verksted om at stator og coil må byttes (relatert til startproblemer). Det jeg lurer på, er hvor burde jeg bestille det fra? Har ingen erfaring med å bestille bildeler frå utlandet, så kjenner ikke til hvilke butikker som er seriøse og gode? På forhånd, takk for hjelp!
  9. Då er det på tide å faktisk få gjort noko med detta problemet.. Har hatt for liten tid til å få ordna det før i sommar.. :P Det msd-ignitionsystemet du monterte, er det ein fullverdig erstadning for coil og staren som er defekt hos meg? Har vurdert å bestille delene på nettet, men det er så vanskelig å finne ut korifrå syns e.. :S
  10. Hmm. Burde e då heller vurdere å bytte ut heile systemet slik som du, eller er det like greit å bare bytte delene som det er feil på? Er ikkje sikker på ko ein stator er sjølv.. Wikipedia'et det da :)
  11. Hei igjen! Vel, etter mykje om og men i lang tid, fekk eg endeleg hatt bilen min på eit US-spesialisert verksted som fant ut ko som var gale med bilen. Har nemlig hatt trøbbel med at den av og til ikke vil starte på normal måte. Motoren snurrer og går greit, men den tenner ikke. Da funker det med bakke/trille-start (trilla den på parkeringsplassen sjølv ein gong). Diagnosa deira va at eg trengte å skifte coil og stator, men (alltid eit men!) desse delene var ikkje å oppdrive lenger fordi dei er ute av produksjon.. Nokon som veit kor eg kan få tak i slikt? Må eg stikke på bilopphuggeriet og kjøpe meg ein heil motor for desse delene?
  12. 1996, amerikansk versjon. Ja.. Fant ein binders, kobla den med endene i GND og STI (self-test-input) (som det står beskrevet i haynes manualen) kontaktene i diagnosis boksen. Deretter prøvde eg å skru på tenninga men ingenting skjedde med check engine lampa annet enn at den lyste konstant.
  13. På 2. generasjon virker det som om man må på verksted/skaffe seg kodeavleser for å kunne lese feilkode på check engine lampa. Ingen alternativer? Fant de koblingspunkta TEN og GND som du beskreiv, men lampa begynte ikkje å blinke med meg når e kobla dei sammen.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår