Det blir rett å slett latterlig når du argumenterer uten erfaring. Autosol er absolutt ikke beregnet til billakk, noe Meguiars, Scholl, 3M og mange fler er.
At man ikke kan fjerne oksidert lakk er bare tull. Klart hvis den er så oksidert at lakken flakker av... Men når en lakken på en bil har begynt å oksidere, er det som regelt bare litt av den ytterste lakken som er skadet. Det er absolutt ingen problem å slipe bort akkurat dette laget.
Har selv arbeidet med en Chervrolet Blazer som var hadde veldig oksidert lakk på begge sidene bak. Kjørte over med bergunder Meguiars soft buff pad og Meguiars 85 (?) Diamond cut. Klarte faktisk å avslutte veldig bra med Meguiars 83. Det ble lagt på 2 lag med Jetseal 109 som LSP.
Dette er rundt 1,5 år siden og den dag idag kjører han enda med litt blanke sider bak (og resten av bilen).
Så ikke kom å argumenter for at oksidert lakk ikke kan fikses. Kommer helt ann på graden.
ON TOPIC:
Kjempebra S&S. Ble blank og fin. Har selv brukt Meg's serien før i tiden og den fungerer kjempegodt den. Min favoritt blant forbrukerprodukter. (Bortsett fra på lys/sølv bil, der er duragloss sjef)
Legge ut på S&S på Dnc også? ;)