lest alt, (så å si)
i et liten baktanke jeg fikk når jeg leste detta var, hvorfor alt det snakke om denna Derten så får vi 350-500 BHP,
man får ikke bremse ned en motor 220 hest, eller det kan vell gjøres men da kommer spørsmålet er det noen som er intrisert i å betale x-antal tusen for en plombering?
pointet mitt er sådan, jeg trur ikke nissan er intrisert i å gå i massive økonomiske tap fordi de trimmer sine topp klasse bilene sine some Skyline og lignende til 500HP, høres mere sannsynelig med 350 for det hoppe er egentlig ikke så stort, ikke med en slik type motor som R33-R34 GT-R har,
og ja du kan sikkert fikle litt med no luft intak turboer og bensin intak og alt det der på bilen og den sådann chippen så skal du da få bilen rundt en 400+(++) kommer ann på hvor gæren eieren er, ja, mange av delene som er i bilen er ekstreme og bygd for hard påkjenning men før jeg har brynt meg på linjen på 400HK++ linja ville jeg kanskje ha tenkt på ny turbo intercooler top/råder og slikt, det er dyrt, men det er dyrere vis du "rævkjører" hele motoren å må begynne å hente inn alt orginalt igjen, betther safe than sorry,
PS: sikkert mye piss i det jeg sier, men det jeg mest sier er fra Autofil sin Idè med å fjære en pling plong å en dert får man 500 hest, javell da har vell nissan gåt konkurs for lenge siden vis de skulle trimme bilene så mye for derreter bremse de ned 220 hest, å i såfall hva er den derten å det andre der da ? plombe ? potta ? for ettersom jeg har forstått er det enten 3.5" eller 4.5" fra manifol og bak,
kan ikke akkurat tenke meg at nissan her planlagt å tape millionvis av kroner fordi de først bruker utstyr deler og ikke minst tid for å få bilen til å yte 500 hest for å derreter bruke nye utstyr deler og enda mere tid for å få bilen til å bare yte 276 hest eller hva de sier den har =)
og foresten, i japan leveres Skyline med dobbel 2.5" utblåsning :P