Gå til innhold

dimmer

Bruker
  • Innholdsteller

    2
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om dimmer

  • Bursdag 01/25/1989

Contact Methods

  • Bosted
    sunndal

dimmer's Achievements

  1. jaja, hva som ville ha vært igjen av mercedesen vis den har kostet like mye som viperen ? nei vis det er den på bilde der så ville de ha vært en god del siden det er en Vemon utgave så den koster en liten dert mere en den orginale GT-Sen men det er et sidesprang, det som hadde vært igjen av mercedesen er vell kanskje 4 hjul og kanskje understellet vis du er heldig og flik til å purte, men derrimot hadde viperen blitt no kulere vis den hadde kostet like mye som mercedesen igjen ? nei det trur jeg ikke. og mercha er ikke no fin i det heletatt, alt for stort "banepreg" på den syns jeg, og ja satt dissa bilene på en bana ville mercedesen kommet i mål en god stund før Viperen, av enkle grunner, kanskje samme talla under pansere, men en helt aent sving brems vekt og kraft disdrubasjon på bilene som jeg tenker mercedes har lakt en en god del mere penger en Dodge har det er bare piss at du betaler på tusenvis for stjerna, det er et ordtak vi bruker får å herje litt med mercedes fansa det bare, mercedes spessielt denne her, Mclaren et av de ledende Racing tema i verden har lagt stor vekt på utelse, hvordan bilen oppfører seg i svinger bakker vær og alt, de som kjøper denna bilen betaler for Teknologien i den, uansett mercedes er en stygg bil og vi betaler mere for stjerna en for bilen, GOGO VIPER! Viper koster 10 ganger så lite, men du får derimot 10 ganger så mye moro med den bilen (vis du har litt baller da) siden det er litt muligheter for å gjøre noe selv uten å stå å klø seg i hue og måtta betale flere tusen til en mekaniker i tyskland for å gjøre noe ? tenker meg at under panseret til mercha er det ikke no mer en et parr rør og resten bare plastikk, motsettning vipern der du ikke har al den plastikken som stikker opp alt som forsikkerer at folk må dra til produsenten for å få fiksa/trimma bilen
  2. lest alt, (så å si) i et liten baktanke jeg fikk når jeg leste detta var, hvorfor alt det snakke om denna Derten så får vi 350-500 BHP, man får ikke bremse ned en motor 220 hest, eller det kan vell gjøres men da kommer spørsmålet er det noen som er intrisert i å betale x-antal tusen for en plombering? pointet mitt er sådan, jeg trur ikke nissan er intrisert i å gå i massive økonomiske tap fordi de trimmer sine topp klasse bilene sine some Skyline og lignende til 500HP, høres mere sannsynelig med 350 for det hoppe er egentlig ikke så stort, ikke med en slik type motor som R33-R34 GT-R har, og ja du kan sikkert fikle litt med no luft intak turboer og bensin intak og alt det der på bilen og den sådann chippen så skal du da få bilen rundt en 400+(++) kommer ann på hvor gæren eieren er, ja, mange av delene som er i bilen er ekstreme og bygd for hard påkjenning men før jeg har brynt meg på linjen på 400HK++ linja ville jeg kanskje ha tenkt på ny turbo intercooler top/råder og slikt, det er dyrt, men det er dyrere vis du "rævkjører" hele motoren å må begynne å hente inn alt orginalt igjen, betther safe than sorry, PS: sikkert mye piss i det jeg sier, men det jeg mest sier er fra Autofil sin Idè med å fjære en pling plong å en dert får man 500 hest, javell da har vell nissan gåt konkurs for lenge siden vis de skulle trimme bilene så mye for derreter bremse de ned 220 hest, å i såfall hva er den derten å det andre der da ? plombe ? potta ? for ettersom jeg har forstått er det enten 3.5" eller 4.5" fra manifol og bak, kan ikke akkurat tenke meg at nissan her planlagt å tape millionvis av kroner fordi de først bruker utstyr deler og ikke minst tid for å få bilen til å yte 500 hest for å derreter bruke nye utstyr deler og enda mere tid for å få bilen til å bare yte 276 hest eller hva de sier den har =) og foresten, i japan leveres Skyline med dobbel 2.5" utblåsning :P
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår